Kabinet Codegen 6013 - Godt eller skidt ?
Fra : Brian

Dato : 09-01-02 07:14

Hej

Jeg overvejer at købe et Codegen 6013 kabinet.

Er der nogle der har erfaringer med dette ? Gode/dårlige ?

Hilsen

Brian

Fra : Ole Axelsen

Dato : 09-01-02 09:14

"Brian" <brgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg overvejer at købe et Codegen 6013 kabinet.
>
> Er der nogle der har erfaringer med dette ? Gode/dårlige ?

Det er et udmærket kabinet til prisen. Du skal dog lige være opmærsom på, at
det, som så mange andre kabinetter ikke er særlig bredt, så hvis du monterer
et stort bundkort, kan du kun bruge 2 af de 4 eksterne drevpladser.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Karin Hansen

Dato : 09-01-02 09:59

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
monterer
> et stort bundkort, kan du kun bruge 2 af de 4 eksterne drevpladser.

Jeg har sådan et kabinet. Det er jeg godt tilfreds med. Mit bundkort er ECS
K7S5A og jeg har ingen problemer med de eksterne drevpladser.

Mvh. Karin

Fra : SoulWalker

Dato : 09-01-02 12:18

"Brian" <brgr@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg overvejer at købe et Codegen 6013 kabinet.
>
> Er der nogle der har erfaringer med dette ? Gode/dårlige ?

> [...]

Jeg har selv haft sådan et kabinet og det er skam et udemærket kabinet. Men
som ham den ene sagde så er mange bundkort særlig brede idag og det kan
betyder at du kun kan benytte de 2 øverste 5 1/4 " pladser til cd'rom med
mere. Men jeg havde ingen problemer med det. Det er et godt kabinet.

SoulWalker