Angelica 400
Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 09-01-02 06:02

Jeg sad lige og bladrede lidt frem og tilbage i gruppen, og det slog
mig, at det kunne være interessant at vide, hvormeget vi egentlig
bruger gruppen:

Jeg udtrak så lidt statistik, som måske kunne interessere andre også.
Måske har jeg ikke set alle indlæg, men her er for dem jeg har set
sidste år:

-------------
Statistics: Messages per Month (01-01-01 - 31-12-01)

dk.helbred.handicap
2001.01    15
2001.02    153
2001.03    176
2001.04    204
2001.05    205
2001.06    335
2001.07    120
2001.08    99
2001.09    137
2001.10    102
2001.11    110
2001.12    97
---------------------

Statistics: Messages per hour (01-01-01 - 31-12-01)

Msgs   %   Interval
64   3,65%   00:00-00:59
31   1,77%   01:00-01:59
17   0,97%   02:00-02:59
7   0,40%   03:00-03:59
5   0,29%   04:00-04:59
18   1,03%   05:00-05:59
31   1,77%   06:00-06:59
40   2,28%   07:00-07:59
70   3,99%   08:00-08:59
74   4,22%   09:00-09:59
72   4,11%   10:00-10:59
84   4,79%   11:00-11:59
69   3,94%   12:00-12:59
91   5,19%   13:00-13:59
79   4,51%   14:00-14:59
79   4,51%   15:00-15:59
79   4,51%   16:00-16:59
92   5,25%   17:00-17:59
132   7,53%   18:00-18:59
110   6,27%   19:00-19:59
152   8,67%   20:00-20:59
133   7,59%   21:00-21:59
131   7,47%   22:00-22:59
93   5,31%   23:00-23:59

1753   100,00%   (probe count)
---------------

Header-statistics for: From: (grouped by name)
(based on msgs with bodies between 01-01-01 and 31-12-01)

   1753   100,00%   (probe count)
   335   19,11%   Kaj Svenningsen
   158   9,01%   Søren C. Fischer
   145   8,27%   Lotte M
   124   7,07%   Leonard
   109   6,22%   Henrik Larsen
   94   5,36%   Lotte-m
   74   4,22%   susanne
   65   3,71%   Karsten Jensen
   64   3,65%   Robert Refsgaard
   62   3,54%   Karl Ejnar Christensen
   57   3,25%   Strid
   36   2,05%   Derly Lütken
   24   1,37%   Kim Christensen
   20   1,14%   cybs
   19   1,08%   Ulla & Mike
   18   1,03%   Ulla og Mike
   15   0,86%   P.C.
   15   0,86%   Sverre Stokke
   14   0,80%   Winnie Henriksen
   13   0,74%   Jesper Høy Jakobsen
   13   0,74%   Puk
   12   0,68%   Lene
   11   0,63%   Jens
   10   0,57%   Olin
   10   0,57%   Dorlys
   10   0,57%   not set
   8   0,46%   Thomas
   8   0,46%   Torben Madsen
   8   0,46%   Mads Bendt
   8   0,46%   Flemming Pedersen
   7   0,40%   Jan Bang Madsen
   6   0,34%   Cosmo Roadkill
   6   0,34%   -:" <1@k-e-n-t.dk>
   6   0,34%   Fam.Pinderup
   6   0,34%   Viggo Boller
   5   0,29%   Flemming Svendsen
   5   0,29%   scott
   5   0,29%   Ole Pedersen
   5   0,29%   Chokmah
   5   0,29%   slavinde subCULT
   4   0,23%   Mari
   4   0,23%   Finn Gråbæk
   4   0,23%   Lene Klemes
   3   0,17%   Lotte Streton
   3   0,17%   Rasmus Underbjerg Pinnerup
   3   0,17%   andrew@erlenstar.demon.co.uk
   3   0,17%   Jens Helby
   3   0,17%   Maria Frederiksen
   3   0,17%   Orla
   3   0,17%   afroman
   3   0,17%   Carsten Berggreen
   3   0,17%   Helle Graabæk
   3   0,17%   KH
   2   0,11%   MJ
   2   0,11%   Peter
   2   0,11%   Lars H. Fischer
   2   0,11%   kejs
   2   0,11%   Karsten Jühne
   2   0,11%   Kasper Vestergaard
   2   0,11%   Tina Christensen
   2   0,11%   Shaky
   2   0,11%   robertr@mail1.stofanet.dk
   2   0,11%   howardk@cts.com
   2   0,11%   Bjarne Rune Müller
   2   0,11%   Bo Braendstrup
   2   0,11%   eh
   2   0,11%   Danevang
   2   0,11%   Alice Trauelsen
   2   0,11%   alice_trauelsen
   2   0,11%   John
   2   0,11%   Jens Dørge
   2   0,11%   Jan
   58   3,31%   (others)

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 09-01-02 14:39

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> skrev

> Jeg sad lige og bladrede lidt frem og tilbage i gruppen, og det slog
> mig, at det kunne være interessant at vide, hvormeget vi egentlig
> bruger gruppen:

Spændende læsning...... har du alle indlæg liggende?

80 forskellige skribenter - flere end jeg forventedet. Hvo'n er det nu,
menes der ikke at være 10 smuglæsere for hver skribent?

> 335 19,11% Kaj Svenningsen

Ikke overraskende har du været den mest aktive skribent
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 09-01-02 17:03

Lotte M skrev:

>Spændende læsning...... har du alle indlæg liggende?

Nej ikke alle, men siden jeg gik over til Hamster først på året 01,
har jeg vist det meste liggende.
Jeg har føreløbig sat 'gemmetiden' til 2 år.

>80 forskellige skribenter - flere end jeg forventedet. Hvo'n er det nu,
>menes der ikke at være 10 smuglæsere for hver skribent?

Jeg har da hørt lignende gæt.

>Ikke overraskende har du været den mest aktive skribent

Det siges jo, at en stor del går på at jage andre væk fra min gruppe.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 10-01-02 15:11

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> skrev

> Det siges jo, at en stor del går på at jage andre væk fra min gruppe.

Hvis du er begyndt at tro på rygter og det der står i avisen, så
er jeg sgu bekymret. Næ du, gruppen er min - det ved enhver

--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 10-01-02 15:51

Lotte M skrev:

>Hvis du er begyndt at tro på rygter og det der står i avisen, så
>er jeg sgu bekymret.

Jeg tror ikke på ... jeg lytter til ...

>Næ du, gruppen er min - det ved enhver

Lad os lige få det afgjort ordentligt.
Vi slås om det.
FUT aalborg.stadion

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Ulla & Mike

Dato : 10-01-02 23:12

Kaj Svenningsen skrev
> 1753 100,00% (probe count)
> [...]

Hey vi er med to gange imponerende. Men det er der jo også andre der er...
Jeg mener ellers at kunne huske at Kaj ikke er så god til at huske, men som
det ser ud her, så har han da været meget god til at huske at svare på mange
indlæg.
Jeg fik et helt chok da jeg åbnede idag, der var 79 ulæste meddelelser, og
jeg er nu nede på35 ulæste, så det bliver vist sent inden jeg kommer i seng.
Ellers går det godt her i det Sønderjydske, vi er kommet godt over jul og
nytår,(ca.2kg bedre) Der sker ikke så meget i vores liv lige nu, og
gudskelov for det, jeg synes sidste år var en ret stor mundfuld. Jeg vender
tilbage senere med lidt om hvad vi har fået tiden til at gå med siden sidst
vi gav lyd fra os.

--
Hej fra Ulla
-Mit helbred fejler ikke noget selvom jeg er gift og har 2 børn-

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 10-01-02 23:58

Ulla & Mike skrev:

>Jeg mener ellers at kunne huske at Kaj ikke er så god til at huske, men som
>det ser ud her, så har han da været meget god til at huske at svare på mange
>indlæg.

Det sker undertiden, jeg glemmer, jeg ikke kan huske.

>Ellers går det godt her i det Sønderjydske, vi er kommet godt over jul og
>nytår,(ca.2kg bedre) Der sker ikke så meget i vores liv lige nu, og

Naah. 2 kg. er da ikke så lidt.

www.kajsvenningsen.dk/