banker
Fra : Kay-Verner Christian~

Dato : 15-12-00 16:33

Hej NG

Er der nogen der har erfaring med banker mhp etablering af kundeforhold
selvom man er registreret i RKI.

Har behov for lønkonto og budgetkonto

mvh

KV

PS har prøvet Slagelse Sparekasse, Skælskør Bank, Unibank, Danske Bank,
Jyske Bank

Fra : Jonathan Stein

Dato : 15-12-00 17:50

Kay-Verner Christiansen wrote:

> Er der nogen der har erfaring med banker mhp etablering af kundeforhold
> selvom man er registreret i RKI.

Prøv BG bank. De har muligvis arvet nogle påbud, som Postgiro fik, da de
blev privatiseret.

> Har behov for lønkonto og budgetkonto

Det burde godt nok ikke være et problem, så længe der ikke er tilknyttet
checks, Dankort o.s.v.

M.v.h.

Jonathan

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-12-00 14:47

Jonathan Stein wrote:

> Det burde godt nok ikke være et problem, så længe der ikke er tilknyttet
> checks, Dankort o.s.v.

Nej, jeg kan heller ikke se hvorfor bankerne skulle nægte at
etablere kundeforhold. Han kan naturligvis ikke få kassekredit
når han står i RKI, men det er da syret hvis banken nægter at
give ham en lønkonto. De løber jo ingen risiko overhovedet.

--
Peter Knutsen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 18-12-00 18:56

Peter Knutsen <peter@knutsen.dk> writes:
> [...]
> når han står i RKI, men det er da syret hvis banken nægter at
> give ham en lønkonto. De løber jo ingen risiko overhovedet.

Må de overhovedet sige nej til at oprette lønkonto? Man kan jo næsten
ikke rigtigt leve uden nu om dage.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"