mini-crosser hvilken ?
Fra : Lene

Dato : 09-01-02 00:38

Hej alle, og rigtig godt nytår !

Jeg har været så heldig, at have fået bevilliget en crosser. Har kigget på
diverse sider, plus tager nok en tur ud på hjælpemiddelcentralen for et
look.
It`s a jungle, men jeg har bestemt mig for en tre-hjulsmodel ( hvis jeg har
noget at have skulle sagt "S")
Mit behov er køreture til skoven med STH hunden Spitz, indkøb, ud i det fri
(hvad jeg efter 10 års ræs i den manuelle ikke mere magter)
Distance ca 40km / hastighed ???/ robust da jeg vejer lidt over 80 kg. God
affjedring et must. Skal kunne smutte rundt i Prima, og være behagelig nok
at sidde i ved møder og kurser.
Har nogen et forslag til en lidt smrt model ?
Behøver jeg ulykkesforsikring ( udover den jeg har på indbo/ invalidebil.?

på forhånd tak for hjælpen
Lene klemes@post12.tele.dk

Fra : Danevang

Dato : 09-01-02 01:24

Lene <klemes@post12.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3b837b$0$62853$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> at sidde i ved møder og kurser.
> Har nogen et forslag til en lidt smrt model ?
> Behøver jeg ulykkesforsikring ( udover den jeg har på indbo/

Hej Lene !

Prøv at se mit indlæg under "Levetid på en kørestol ?", jeg har nemlig bla.
en Mini Crosser

Hilsener Susanne W. A.

Fra : Annette Skovbon

Dato : 09-01-02 18:45

Hejsa,
Jeg har en Minicrosser 140S, som jeg er utrolig glad for. Hvis du selv får lov
at vælge, så tag den. Det er den der kan køre længst på en opladning
Vh. Annette