TV-Tool KAN IKKE CRACK, HVORFOR??
Fra : Tuan. Huy

Dato : 08-01-02 23:44

Hi NG!

Hvordan kan det være, jeg ikke kan skrive noget som helst under feltet til
username + Pass= NØGLER til TV TOOL, hvis jeg skulle cracke???

Har downlaod både en demo + share version TV TOOL 5.5.3 og andre versione,
Men kan cracke. Feltet registring er helt tomt/blankt. HVORFOR???

TV TOOL i demo/shareware VIREKER Kun i 10 min. Derfor har jeg virkelig brug
for en crack version. PLEASS HJÆLPPP??

Har hørt , ufattelige mange bruger tv tool. Men hvordan kan I cracke og
skrive nøglen på feltet?? Min er helt blankt.

Håb I vil hjælp mig.
På for hånd tak

Fra : Freeloader

Dato : 09-01-02 00:27

"Tuan. Huy" <tuanhuy@home1.gvdnet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Har hørt , ufattelige mange bruger tv tool. Men hvordan kan I cracke og
> skrive nøglen på feltet?? Min er helt blankt.

Du kan ikke cracke demo versionen, da det ikke er en fuld version. Hvis ikke
du vil betale de snollede 75 kroner programmet koster, så led da på Kazaa
eller æslet

Fra : Tuan. Huy

Dato : 09-01-02 00:34

Hi FreeLoader!

Jeg har prøvet med Kazaa + Edonkey! Har ikke lykkedes at finde fuld version,
Da KAZAA OG EDONKEY ER MEGET U STABIL.

Du har tilfældigvis ikke en FULD verions, jeg kan få??
Så vil jeg være dig meget taknemmelig

Fra : Deaster

Dato : 09-01-02 08:35

> [...]
version,
> Da KAZAA OG EDONKEY ER MEGET U STABIL.
>
> Du har tilfældigvis ikke en FULD verions, jeg kan få??

Prøv at forhøre dig hos www.bsa.org de plejer at blive så glade for den
slags forespørgsler. (Så har de noget at lave).

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 09-01-02 08:45

> Prøv at forhøre dig hos www.bsa.org de plejer at blive så glade for den
> slags forespørgsler. (Så har de noget at lave).

Hans lokale polisstation kan sikkert også være meget behjælpelige med at
finde hans rette hylde =)

/TWM

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 09-01-02 11:15

"Tuan. Huy" <tuanhuy@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse

> Du har tilfældigvis ikke en FULD verions, jeg kan få??

Dette er IKKE en warez gruppe.
Læs www.usenet.dk for info om, hvad de forskellige danske dk.* grupper
benyttes til.

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 10-01-02 22:36

Gider du IKKE LADE VÆRE med at RÅÅÅBE! Det er enormt irriterende at læse ...
og lad så være med at snakke om at cracke programmer på denne her ng. Find
et eller andet warez-board et sted ...

Fra : Per Kristensen

Dato : 09-01-02 10:40

Skriv lige til mig på pzk@crayon .dk , så skal jeg sende dig en fuld version
der virker.

Fra : DoGgX

Dato : 09-01-02 20:25

Kontakt mig på ICQ

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 10-01-02 22:38

Kontakt mig på hjørnet af Grønnegade. Jeg har en lilla rose i knaphullet og
en gnu om halsen.

Fra : Deaster

Dato : 10-01-02 22:48

"Mikkel Gravgaard" <grav@IHATESPAMklokke.dk> skrev i en meddelelse
> Kontakt mig på hjørnet af Grønnegade. Jeg har en lilla rose i knaphullet
og
> en gnu om halsen.

Er du lækker ?