Aktieticker
Fra : Michael Engesgaard

Dato : 11-12-00 12:01

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en Aktie-ticker. Den må meget gerne
opfylde følgende:

- Være helt "up-to-date", dvs. ingen 15 min. forsinkelse
- Skal kunne vise værdien af danske aktier
- Gratis at downloade/benytte
- Køre under NT2000

Mvh

Michael

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 07:49

Fra : Michael Engesgaard

Dato : 13-12-00 07:49

Tak for det!

Je

Fra : Bramming

Dato : 13-12-00 10:27

"Thomas Arildsen" <tari00@kom.auc.dk> wrote in message
> "Michael Engesgaard" <michael_engesgaard@saxotech.com> skrev i en
meddelelse

> gerne

> Så vidt jeg ved, kan tickeren på www.danmark-invest.com opfylde de fleste
af
> dine ønsker, undtagen den med forsinkelsen. Du kan få tickeren op i et
lille
> vindue for sig vha. 'tag kurserne med'-knappen, og du kan også tilføje den
> til dit skrivebord, så den ligger der hele tiden.
>
> Thomas Arildsen

Hej,

Jeg har også været på udkik efter en ticker, og har også fundet den via dit
link, men hvordan "tilføjer" jeg den til skrivebordet, så jeg ikke skal
forbi www.danmark-invest.com, hvergang jeg skal bruge den?

Mvh.

Lars

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 12:14

Fra : Bramming

Dato : 13-12-00 12:14

> "Bramming" <l.bramming@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> dit
> Du klikker kurstickeren op i et vindue for sig selv ved at trykke på "Tag
> kurserne med". Højreklik på baggrunden i dette lille vindue og vælg "Benyt
> som element på skrivebordet".
> Det virker i hvert fald i Windows 98. Det er imidlertid kun praktisk, hvis
> din computer er på Internet hele tiden, ellers kan kurserne jo ikke
> opdateres løbende.
>
> Mvh. Thomas Arildsen

Hej,

Det har jeg prøvet nu, men jeg kan ikke højreklikke i ticker-delen af det
lille vindue, - kun i den øverste del, og så får jeg ikke ticker-delen med
over på skrivebordet.
Når jeg højreklikker i ticker-delen, så kører kursoplysningerne bare i den
modstatte retning.
Gør jeg noget forkert, eller er der noget i min browseropsætning der står
forkert ???

M.v.h.
Lars

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 13-12-00 12:33

> [...]
> modstatte retning.
> Gør jeg noget forkert, eller er der noget i min browseropsætning der står

Ja, det kunne jeg da forestille mig, at du gør; jeg har ihvertfald haft det
til at virke. Jeg kan dog ikke lige sige dig, hvorfor det ikke virker på
din. Du må nok hellere lige eksperimentere lidt mere med det.

Mvh. Thomas Arilden

Fra : Bramming

Dato : 13-12-00 13:29

> [...]
> til at virke. Jeg kan dog ikke lige sige dig, hvorfor det ikke virker på
> din. Du må nok hellere lige eksperimentere lidt mere med det.

Nå, men tak alligevel.
Jeg må forsøge mig frem.

M.v.h.
Lars