Deling af filer
Fra : Heine Laursen

Dato : 08-01-02 22:53

Hej NG.

Jeg har TDC Adsl. Adsl modemet er koplet på en switch, som så deler
internet forbindelsen ud til resten af computerne her i huset. Nu vil jeg
så gerne flytte nogne filer over på en anden computer uden det skal ud på
det store internet og tilbage igen.

Jeg får tildelt 2 dynamiske ip adresser af TDC

Hvordan får jeg noget fildeling op og stå uden at jeg også deler mine filer
med resten af verden?

på forhånd tak.

Mvh
Heine Laursen

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 09-01-02 00:26

Heine Laursen wrote:

> [...]
>
> Jeg får tildelt 2 dynamiske ip adresser af TDC
>
> Hvordan får jeg noget fildeling op og stå uden at jeg også deler mine filer

Hej
Brug en anden protokol end tcp/ip.
Elmer

Fra : Heine Laursen

Dato : 09-01-02 13:03

Jørgen Elmer <elmermadsen@post.tele.dk> wrote in

> Hej
> Brug en anden protokol end tcp/ip.

Nu ved jeg godt at internettet køre tcp/ip, men hvis jeg f.eks også bruger
ipx. Følder den så ikke med over adsl modemet, og andre der bruger ipx
protokolen kan så også se hvad der ligger på computeren?
Eller hva?

Mvh
Heine Laursen