SBC's salg af TeleDanmark
Fra : Jacob Holmsgaard Fis~

Dato : 08-12-00 21:20

Er der nogen der ved hvornår det er muligt for TeleDanmarks moderselskab SBC
at sælge deres andel i TeleDanmark.

Er det mon tiden til at spekulere lidt i hvad der kan eller vil hvis de
sælger?????

Fra : Trolle

Dato : 09-12-00 12:20

Ja det bliver ganske interessant at se, specielt nu hvor investorerne igen
er begyndt at få øjnene op for tele-aktier igen!!!
Dr er sket det at mine gamle beskeder ikke er tilgængelige mere (hvorfor mon
det). Men ihvertfald argumenterede jeg for kraftige stigninger i RTX hvis
Nasdaq vendte om! Og hvad ser vi nu?!

Trolle