Boomtown kan ikke finde WinXP netkort?
Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 08-01-02 21:26

Er der nogen der har haft problemer med at installere Boomtown cd'en på
WinXP?

Den påstår at der ikke er noget netkort i maskinen, men der ER et netkort i,
og den har forbindelse ud til adsl-modemet. (konstateret ved at den sige
not-connected når jeg hiver kablet ud). Jeg har prøvet både med det netkort
der kommer fra tdc og en kammerats standard dicount netkort.

Nogen ideer?

Mvh
Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-01-02 21:39

Tue, 8 Jan 2002 21:26:02 +0100, skrev "Peter D. Jørgensen"
<pdj1974@hotDELTHISmail.com>:

>Er der nogen der har haft problemer med at installere Boomtown cd'en på
>WinXP?

Prøv i news:tele.internet.adsl, der er større chance for
kvalificeret svar.
--
med venlig hilsen
Knud