Forced feedback rat ?
Fra : testpersonen

Dato : 08-01-02 21:15

Hejsa NG ! :)

Nogle herinde som har prøvet www.SHG.dk 's forced feedback rat ? ET Wiking
Power Wheel ???
Er det ORDENLIG force i det ? Ikke som sidewinder skramlet ! :)

Testpersonen

Fra : Martin K

Dato : 08-01-02 22:02

Jeg kender ikke ET-rattet, men jeg har rigtig gode erfaringer med Logitech's
rat-serie. Jeg har selv et Logitech Wingman Formula (uden Force - det gamle
sorte). Og efter tre år virker det stadig upåklageligt, og følingen er
stadig den samme, og ja man kan sagtens have føling med et rat uden Force
Feedback

--
Martin K

Fra : testpersonen

Dato : 09-01-02 21:04

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sorte). Og efter tre år virker det stadig upåklageligt, og følingen er
> stadig den samme, og ja man kan sagtens have føling med et rat uden Force

Nej ikke når man før har haft et rat med force feedback.. Det som var
problemet med det var at win2000 ikke var supporteret via softwaren.. og jeg
gider IKKE gå tilbage til w98... :)

Testpersonen