Vil du stå for driften af kunstfinder.dk ?
Fra : DSR Scandinavia

Dato : 08-01-02 20:49

Hej NG

Domænenavnet kunstfinder.dk udlejes på yderst lempelige vilkår uden
egentlig betaling i 2 år, og kan være din indgang til at skabe et
sobert overblik over dansk kunstudbud - måske kan det også blive en
forretningsmulighed for dig ?

Er du interesseret og samtidig lidt "nørdet" er du velkomnen til at
skrive lidt om baggrund og evt. ideer via dsr@genfinder.com

Venlig hilsen

S-E. Gottlieb
DSR Scandinavia & Adventure Shop
http://www.genfinder.com

Fra : max

Dato : 08-01-02 22:29

WAW - det lyder spændende.. For 30.000 kr/pm+bil+udgifter wille jeg ikke ha
noget imod at vedligeholde dit site.. mvh max