Skal opgradere..
Fra : Denzazpar

Dato : 08-01-02 19:21

Hey NG..

Jeg skal have opgraderet min com, nu er det ved at være vigtigt!! :)

Den nuværende jeg har, er en

Amd-k6-2 450 mhz.
190 mb ram
Nvidia Riva TNT2 gfx kort
-støttet af et 3dfx Voodoo2

Yderligere er det en 17" skærm, IBM keyboard, logitech cordless lortemus,
netkort, lydkort og en 40 gb harddisk.

De sidstnævnte ting er ok, men det er det øverste der er ufedt..

Kan nogen anbefale noget nyt, fedt, og cool som en russisk vinter hardware,
i form af cpu, ram og gfx kort.

Jeg vil gerne opgradere til det nyeste og fedeste, da den skal være lidt
fremtidssikret..

/Denz

Fra : Santa Xcaze

Dato : 08-01-02 19:35

SNIP

Ja
Abit Kr7-a med eller uden Raid
AMD XP 1800+
Geforce 3 TI500
2x 256 DDR ram pc2100 fra crucial

Zalman Køler fra studiedata

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 08-01-02 19:35

Hej

Køb en Athlon XP 2000+
Evt en 2 GHz Northwind Intel. Har lige læst at den kunne clockes til 2500
MHz uden problemer... det var bundkortet der var synderen, den havde kun en
multiplier på 22
Bundkort: http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/MainK7T266Pro2RU.asp der er
måske noget der du kan bruge? ellers se tests på
http://www6.tomshardware.com/mainboard/01q4/011126/index.html Det er smag og
behag hvad man vælger.

Vandkølet
Ellers kommer det lidt an på bundkortet også. Der skal være plads til
køleren

Radeon 8500
512 MB Crusial DDR ram

/Kristian

Fra : Denzazpar

Dato : 08-01-02 20:19

Jeg kunne godt tænke mig 1gb ram, det kan jeg ligeså godt.

Hvor meget vil det løbe op i, tror i?

/Denz

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 08-01-02 21:21

"Denzazpar" <denz@zpar.net> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig 1gb ram, det kan jeg ligeså godt.

Hvad skal du bruge så meget RAM til???

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Deaster

Dato : 08-01-02 21:59

Så tjek dog www.edbpriser.dk

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Jeremias Sørensen

Dato : 08-01-02 22:13

lad være at opgradere, køb en ny computer.
mvh. Jimme.
ps. Der er meget nemmere og du er sikker på at det hele vil fungere sammen