Udprintning af Stregkoder ?
Fra : Morten Simonsen

Dato : 08-01-02 15:35

Hej
Jeg ville høre hvad det kræver, selv at printe stregkoder ud,
om det kan gøres med en alm. laser-printer, eller om det kræver
nogle specielt præsise nogle ?
Hvis: Ca. hvad pris ligger det i ?

Venlig Hilsen Morten Simonsen

Fra : Klaus

Dato : 08-01-02 15:56

Morten Simonsen wrote:

> [...]
> Jeg ville høre hvad det kræver, selv at printe stregkoder ud,
> om det kan gøres med en alm. laser-printer, eller om det kræver

Der findes freeware moduler til bl.a. MS Access så du kan bruge en
(næsten) hvilken som helst printer under Windows til formålet.

/klaus

Fra : Jens Petersen

Dato : 08-01-02 16:31

On Tue, 8 Jan 2002 15:34:47 +0100, "Morten Simonsen"
<post@simonsen.mail.dk> wrote:

>Hej
>Jeg ville høre hvad det kræver, selv at printe stregkoder ud,
>om det kan gøres med en alm. laser-printer, eller om det kræver
>nogle specielt præsise nogle ?

Alle printere kan vist være med der.

>Hvis: Ca. hvad pris ligger det i ?

http://www.tucows.com/business/barcode95.html

Se om ikke der er noget du kan bruge der.

--
Jens

Get a computer with a modem and never see the world...