PQI-ram og PRC-data
Fra : Peter Kim Borg

Dato : 08-01-02 15:04

Hej

Er der nogen der har haft dårlige erfaringer med PQI-ram købt hos PRC-Data.
Jeg har købt en 2 x 512 mb. blok og den ene får maskinen til at gå amok, men
PRC-Data siger rammen ikke fejler noget.
Er der nogen kender PQI-producentens hjemmeside ?
mvh.
Peter

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 08-01-02 15:40

"Peter Kim Borg" <kyllerylle@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> PRC-Data siger rammen ikke fejler noget.

Har du testet RAM'en med memtest86? Hvis den finder nogle fejl, kan du
roligt sende den tilbage, det har jeg selv gjort med pågældende firma.

www.memtest86.com

Fra : Peter Jespersen

Dato : 08-01-02 17:45

On Tue, 8 Jan 2002 15:40:18 +0100, Tim Lerche S rensen wrote:

> [...]
>

>Har du testet RAM'en med memtest86? Hvis den finder nogle fejl, kan du
>roligt sende den tilbage, det har jeg selv gjort med pågældende firma.

Lyder godt....det må jeg hellere prøve, støde i går på en del
ureglmæssigheder som forsvandt efter at jeg havde haft modulet
ude til en dasketur!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
"Yield to temptation, it may not pass your way again." - L. Long

Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-01-02 03:27

On Tue, 08 Jan 2002 16:44:43 +0100 (CET), Peter Jespersen wrote:

>Lyder godt....det må jeg hellere prøve, støde i går på en del
>ureglmæssigheder som forsvandt efter at jeg havde haft modulet
>ude til en dasketur!

Øv fandt en fejl på 1163efco - 278.2Mb

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Pascal: What's it Wirth?

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 08-01-02 16:25

http://www.pqi.com.tw

Hvilket OS køre du med? Win98 kan ikke klare over 768MB med mindre man laver
nogle ændringer - som jeg ikke lige kan huske - og så er det endda ikke
sikker det virker. Har aldrig selv fået det til at virke.

mvh
Erik

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 08-01-02 16:35