Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
PENGE FOR AT GIVE BORT KREDITKORT???
Fra : John

Dato : 11-01-01 13:16

UTROLIGT ?
Visa Card gjør nå (startet 3.1.2001) en verdensomspennende kampanje for
kredittkort ved en seriøs MLM - metode. Vær bl de aller første i DK til å
kunne kollekte provisjon når det starter for fullt i Denmark.

http://www.visarebates.com/Index.cfm?ReferralID=jocon
Please notice if asked: Referal ID: jocon

Fra : Gerner Mo

Dato : 11-01-01 22:04

On Thu, 11 Jan 2001 13:16:22 +0100, "John" <johbeo@start.no> wrote:

> [...]
>kredittkort ved en seriøs MLM - metode. Vær bl de aller første i DK til å
>kunne kollekte provisjon når det starter for fullt i Denmark.

MLM er forbudt i danmark. Din opfordring til deltagelse er vist på kant med
dansk lovgivning. (Måske også norsk?)

--
30392174@pager.icq.com

Fra : Izeqb

Dato : 12-01-01 12:15

> MLM er forbudt i danmark. Din opfordring til deltagelse er vist på kant
med
> dansk lovgivning. (Måske også norsk?)

Gu er det da ej...så er der da et eller andet jeg er gået totalt glip af!
Pyremide-spil er f.eks ikke ulovlige hvis de kalder sig MLM firma'er!

Og hvad med AllAdvantage, skulle det så også være forbudt at bruge i DK, for
ikka at tale om alle de andre firmaer, der benytter sig af MLM.

Bemærk, at jeg ikke skriver dette indlæg for at svine dig til eller noget
som helst, i den stil.

Hvis du mener at MLM er forbudt i DK, kunne du så ikke skrive hvor du har
den oplysning fra?

// Hjalte

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-01-01 16:03

Gerner Mo wrote:

> MLM er forbudt i danmark. Din opfordring til deltagelse er vist på kant med
> dansk lovgivning. (Måske også norsk?)

vrøvl! Henvis venligst til en paragraf.

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : perhl

Dato : 15-02-01 21:25

> Visa Card gjør nå (startet 3.1.2001) en verdensomspennende kampanje for

Jeg vil lige gøre opmærksom på at VISA intet har at gøre med dette
foretagende. Firmaet har derfor nu ændret navn fra VisaRebates til
VivaRebates (Visa => Viva).

Best regards,
Per Henrik Lausten
http://per.lausten.dk