XP g VIA 4in1
Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 08-01-02 19:44

Ahr pis!
Nu har jeg lige droppet XP fordi det kørte af h... til på min maskine. Til
real time lyd var synkroniseringen helt gal mm.
Og så finder jeg ud af, at VIA har lavet 4in1 drivere som de ligefrem
anbefaler til Win XP! Hvorfor har MS ikke bare nosset sig sammen og lavet de
drivere de leverer med kompatible med XP? Og gør de nye 4in1 drivere
overhovedet en forskel?

/Mikkel

Fra : Mig

Dato : 08-01-02 13:04

Ingen 4in1 her.
Og min maskine har ALDRIG været mere stabil

Fra : Santa Xcaze

Dato : 08-01-02 13:59

SNIP
> Ingen 4in1 her.
> Og min maskine har ALDRIG været mere stabil

He he kører du med xp???
Hvis ja har de integreret via 4in1 i xp ... Så har du det jo rent faktisk
!!!

via 4in1 her aldrig haft nogen problemer overhovedet ....

Fra : Mig

Dato : 08-01-02 16:24

> He he kører du med xp???
> Hvis ja har de integreret via 4in1 i xp ... Så har du det jo rent faktisk

Jeps. XP UK.

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 08-01-02 13:40

Med en måling med HD Tach mener jeg at jeg i sin tid kunne spore en ændring
i CPU-load før og efter 4in1 - altså at der blev brugt færre ressourcer med
4in1 4.37a istedet for de medfølgende XP-drivere som eller virkede stabile
(har ikke testet siden da jeg ikke orker at geninstallere for at prøve med
en ren installation).

Lars J

Fra : SA

Dato : 08-01-02 15:09

og så har den også fu...d dit ur op!

SA

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-01-02 19:54

"SA" <buffalo.bill@buffalo.com> skrev:
> og så har den også fu...d dit ur op!

Nej, den har såmænd ikke fu**** Mikkels ur op, men han har glemt
at ændre den til dansk tidszone.

Til Mikkel:
Dobbeltklik på uret nede i højre hjørne og vælg dansk tidszone
(den med København Bruxelles osv. GMT01:00).

Mvh.
Mikael