Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Darwin
Fra : Izeqb

Dato : 05-01-01 10:45

Hej gruppe...
Er der nogen af jer der har hørt om et tysk firma der kalder sig Darwin?
Firmaet giver rabat på mange mærkevare, rejser og mange andre ting!
Sagen er blot den, at det koster ca. 1000 kr. at tilmelde sig, for så at få
alle de tilbud, og det er mange, og det er billigt.

Man kan så hvis man vil, blive "partner" og selv sælge de der pakker videre,
og så fungerer det lidt ligesom et "pyramide-spil", hvor du tjener procenter
af dem du har anbefalet osv.

Er der nogen der kender til det, eller vil fraråde eller anbefale, mig at gå
ind i det?

Fra : flemming

Dato : 07-01-01 12:30

Det skal du ikke vöre bange for

men du bør nok lige hører konceptet engang til for der er meget du har
misforstået bare i det korte indlæg du har skrevet.

b.la er det ikke tilmelding gebyr men et abbonnoment

--
GruB Best regards
Flemming R

www.job4u2.dk