Hacking!
Fra : Dennis Jensen

Dato : 08-01-02 01:33

Hej herinde!!!

Jeg søger en person der er i stand til selv (eller forklare mig) at hacke en
pc eks. via Icq.

--
Dennis Jensen

Icq: 83568710

Fra : Alex Holst

Dato : 08-01-02 01:42

Dennis Jensen <Dennis@lovetalk.dk> wrote:
> Hej herinde!!!
>
> Jeg søger en person der er i stand til selv (eller forklare mig) at hacke
> en pc eks. via Icq.

Hvor er jeg dog klodset. Jeg forsoegte at sende dig et svar, men i stedet
kom jeg til at forwarde en kopi af dit indlaeg til abuse@ hos din ISP.

Fra : Christian Andersen

Dato : 08-01-02 01:58

Alex Holst wrote:

>Hvor er jeg dog klodset. Jeg forsoegte at sende dig et svar, men i stedet
>kom jeg til at forwarde en kopi af dit indlaeg til abuse@ hos din ISP.

I hate when that happens!

--
<vittig bemærkning>

Fra : Dennis Jensen

Dato : 08-01-02 01:57

Det var da dumt...........computeren der skal "hackes" er en på mit eget
hjemmenetværk!!!!!
Det er kun for at se hvor sikker eller usikker det er!!!!!
Tror du selv på at jeg ville spørge efter en der ville lave noget ulovligt?
Udover det så læser jeg til It-Admin. med speciale i netværk, derfor skulle
sikkerheden afprøves(det er en prøve der tæller med til sidst)

Så mange tak for "hjælpen"

--
Dennis Jensen

Icq: 83568710

Fra : Christian Andersen

Dato : 08-01-02 02:02

Dennis Jensen wrote:

>Udover det så læser jeg til It-Admin. med speciale i netværk, derfor skulle
>sikkerheden afprøves(det er en prøve der tæller med til sidst)

Har I en prøve, hvor I skal hacke ind i en computer via ICQ?

Hvilken skole er det?

--
<vittig bemærkning>

Fra : Dennis Jensen

Dato : 08-01-02 02:19

Næstved handelsskole.
Og nej, det har vi ikke, men når du opsætter et netværk, så hjælper det sgu
ikke at sikkerheden er =0
Det er ikke noget krav, men det tæller bedre
Og når du nu undersøger om der findes et it-admin. hold med netværk på
næstved handelsskole, så vil de sige nej........men netværks delen tager jeg
på nyk.f. handelsskole!!!

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 08-01-02 09:48

Dennis Jensen wrote:

> næstved handelsskole, så vil de sige nej........men netværks delen tager jeg
> på nyk.f. handelsskole!!!

Var det ikke dem der fik defaced deres hjemmeside?

Fra : Martin Andersen

Dato : 09-01-02 16:47

Christian E. Lysel wrote:

> Var det ikke dem der fik defaced deres hjemmeside?

LOL !

Martin.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 08-01-02 07:39

On Tue, 8 Jan 2002 01:57:15 +0100, "Dennis Jensen"
<Dennis@lovetalk.dk> wrote:

> Tror du selv på at jeg ville spørge efter en der ville lave noget ulovligt?

Det er sket før (andre der troede de var anonyme).

> Udover det så læser jeg til It-Admin. med speciale i netværk, derfor skulle
> sikkerheden afprøves (det er en prøve der tæller med til sidst)

I de fleste uddannelser er idéen, at man selv skal lære og blive
klogere, ikke at man skal få andre til at lave tingene for sig.
Er det ikke tilfældet med IT-Administrator?

Du ville have fået meget bedre svar, hvis du havde gjort en smule
forarbejde (som fx. at undersøge, hvad du kunne selv) og spurgt
med en beskrivelse af, hvad du skulle bruge det til, og hvad du
selv havde gjort for at løse opgaven.

http://www.tuxedo.org/~esr/faqs/smart-questions.html

-A
--