Flexibel TDC ADSL?
Fra : Jan Bundgaard

Dato : 07-01-02 20:37

Hej
Ved nogen hvornår TDC giver mulighed for "boost" på
adsl-forbindelsen?
Feks. hvis man normalt har en 256/128 , oh en weekend ønsker at downloade en
film , så booster man feks. til 2Mbit. eller mere.
TDC bekræftigede dette til computerworld sidste sommer?!
MVH Jan Bundgaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-01-02 21:07

Mon, 7 Jan 2002 20:37:22 +0100, skrev "Jan Bundgaard"
<gasbury@tdcadsl.dk>:

>Ved nogen hvornår TDC giver mulighed for "boost" på
>adsl-forbindelsen?

Hvis du spørger i news:tele.internet.adsl er der måske større
chance for svar fra en kompetent person.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : JK

Dato : 08-01-02 09:35

"Jan Bundgaard" <gasbury@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> film , så booster man feks. til 2Mbit. eller mere.
> TDC bekræftigede dette til computerworld sidste sommer?!

skift til CC - de har det allerede.

/JK

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-01-02 11:14

TDC har snakket om at de også kommer med boost engang (copy-cats!), men
hvornår ved ingen. Skift til CC, så kan du bruge det med det samme. Jeg har
selv brugt en del gange og det er genialt.