Personfejden!! T/B/L
Fra : Thomas Madsen

Dato : 07-01-02 19:32

news:cjgj3uof9nr9r51sijr525lh50bqot6n3p@news.tele.dk...

> Besynderligt.

> Hmm, hvorfor dævlen begynder Thomas/andre nu at skrive noget han ikke
> mener, er det ikke fjollet? Hvornår kan vi vide hvornår folk mener det
> de skriver? (Og hvordan kan du vide, at han ikke mente noget med det?)
venligst,
Lasse Hedegaard
-------
Jeg mener sgu hvad jeg skriver så nu skal du sgu da vel ikke også til at
bestemme hvad jeg må mene lasse??? og så køb dog et tog lasse sådan som du
futter
mvh Thomas
--
www.simlaasen.subnet.dk -fjerner din simlås i hele januar mrd for kun 30 kr
" gælder kun nokia 3210 v 6,00-- 3310 v 4,24 samt ericsson t 28 ellers er

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-01-02 00:14

Thomas Madsen skrev:

>Jeg mener sgu hvad jeg skriver så nu skal du sgu da vel ikke også til at
>bestemme hvad jeg må mene lasse?

Det gør jeg bestemt ikke.

Du siger jeg har truet dig (kom venligst med et eksempel). En gut
svarer med "da du jo ikke mente noget med at true nogen", og du svarer
"tænkte det nok" - så kan jeg kun gå ud fra, at du IKKE mente jeg
havde truet det.

Det er åbenbart ikke tilfældet, og jeg vil meget gerne bede dig
fortælle hvornår jeg skulle have truet dig med noget som helst. Det
ligger ikke til min person at gøre sådan.

FUT: dk.snak.off-topic

--
venligst,
Lasse Hedegaard