Compaq bærbar
Fra : Martin Lykke Jacobse~

Dato : 07-01-02 17:39

Hej!

Overvejer mig at anskaffe mig en bærbar computer og har set på COMPAQ
PRESARIO 701EA
(http://www.compaq.dk/Produkter/Portable/Presario/701EA/specifikationer.asp)
..

Er den et OK køb til prisen?

MVH

Martin

Fra : Martin Lykke Jacobse~

Dato : 07-01-02 17:56

Glemte at sige at prisen er 12.995 kr.

Martin Lykke Jacobsen <lykke.j@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Ndk_7.132$uY5.4819@news.get2net.dk...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-01-02 19:59

"Martin Lykke Jacobsen" <lykke.j@get2net.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Overvejer mig at anskaffe mig en bærbar computer og har set på COMPAQ
> [...]

Umiddelbart ser det ud til at du får ret meget for pengene.
Men min egen lille lommefilosofi er at Compaq Presario serien var ikke noget
der nogen sinde skulle være opkrævet penge for!
De laptops (12x406 så vidt jeg husker) det har mildest taget været noget
arrig hø. Jeg ville personligt putte nogle flere penge i det og f.eks gå
efter en HP Omnibook 6000. Det er en god,robust,solid og rigtig lækker
laptop men koster desvære noget mere end de 13.000

/Dennis

Fra : Dr. Ralph

Dato : 07-01-02 23:03

> Jeg ville personligt putte nogle flere penge i det og f.eks gå
>efter en HP Omnibook 6000. Det er en god,robust,solid og rigtig lækker
>laptop men koster desvære noget mere end de 13.000

Kan kun give dig ret.

Har selv en Hp Omnibook 6000 - den har kørt perfekt og konstant i nu
18 måneder.

Jeg har lige skiftet harddisk, ram og opdateret BIOS i den - alt gik
glat og perfekt.

HP giver lige nu den bedste kombination af total stabilitet og nyt
design.
Der er flottere design derude - men ingen af disse design notebooks
giver samme kvalitet og stabilitet som HP omnibook.

Der er muligvis få, der har ligeså god kvalitet - men ingen overgår HP
onnibook i kvalitet. Heller ikke Ibm Thinkpad. Thinpad er på samme
niveau som HP Omnibook - men efter MIN mening laver de verdens
grimmeste notebooks - og jeg hader trackpoint mus.

Min næste notebook bliver ret sikkert også en Omnibook - overvejer
6100 - men også HP Pavillion kommer med lækre sager ZT1190 i meget
flot design, og 15* tft som stadard - og en vægt under 3 kg.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk