PHPnuke, mailfejl
Fra : crha

Dato : 07-01-02 17:33

Hejsa

Jeg har for ikke sp lang tid siden installeret FoxServer som indeholder
Apache, PHP, Perl, MySQL og en mailserver-ting, men når jeg i PHPnuke
skal sende mails skriver den en fejl, så jeg går ud fra det er noget med
min mailsender. Under installationen spurgte den efter min SMTP og jeg
udfyldte den med det jeg har. Hvad kan fejlen være?

Hilsen Casper

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Andersen

Dato : 07-01-02 17:37

"crha" <crha.news@kandu.dk> wrote in message
> skriver den en fejl
Hvilken fejl?

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 08-01-02 08:33

On Mon, 07 Jan 2002 16:33:09 GMT, "crha" <crha.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>min mailsender. Under installationen spurgte den efter min SMTP og jeg
>udfyldte den med det jeg har. Hvad kan fejlen være?

husk også at besøge http://www.securityfocus.com/ og lav en søgning på
phpnuke.

--
vh