USB båndbredde brug
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-01-02 16:40

Hej

Hej har 3 enheder tilsluttet mine USB kontrollere på bundkortet (Abit kt-7
raid)

1, Philips webkamera
2, Epson Scanner 1640SU
3, APC UPS

Jeg har generalt problemer med at få tingene til at fungere ordentligt, dog
er APC´en ligeglad.

Webkamere går ofte i fejl,, og siger at båndbredden er for lille. Og
scanneren kan også gå sort...Især kan der ske fejl, hvis man bruger
lydkortet. Som deler IRQ, dog ikke hukommelses område:

IRQ 7 VIA Rev 5 eller nyere USB-universel værtscontroller
IRQ 7 VIA Rev 5 eller nyere USB-universel værtscontroller
IRQ 7 Creative SB Audigy

I enhedshåndtering, står der at den første "VIA Rev 5 eller nyere
USB-universel værtscontroller" kontroller har resaveret 23% af båndbredden,
til deles mellem enheder.

Den anden "VIA Rev 5 eller nyere USB-universel værtscontroller" står kun til
11%

Kan man ikke sætte dette op til 100%????

Jeg kan godt forstå, at scanninger tager en del tid.... Det er jo en
lyd-hurtig scanner. Men stopper hele tiden, for at overføre data Nogen
der forresten har erfaring med et godt SCSI kort til Epson Perfection 1640
SU Scanner.?

Jeg kører Windows XP.

Takker, Bjarke Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-02 21:05

mon det vil hjælpe hvis du tilslutter dem igennem en hub derved får de også
ekstern størm der fra. Også sætte den "tungeste" enhed på dens eget stik i
computern.