Raid-controller og CDROM-drev ?
Fra : ab

Dato : 07-01-02 10:24

Jeg har problemer med at få mit CDROM-drev til at køre sammen med et
bundkort med Raid (Epox) - har tilsluttet CDROM-drevet til den almindelige
IDE-forbindelse og 2 harddiske til Raiden.

Gode råd modtages med tak.

Arne Bruun

Fra : Chingachgook

Dato : 07-01-02 17:36

Highpoint controlleren på dit mobo er ikke glad for cd/dvd-rom drev. Du
bliver nødt til at holde dig til de alm. ide controllere.Og siden du har et
EPoX mobo som jeg selv ;) så kan jeg _meget_ varmt anbefale nyhedsgruppen
alt.comp.periphs.mainboard.epox
De er MEGET konstruktive derinde, og der kan du nok få et bedre råd end mit

/Chingachgoo

Fra : ab

Dato : 07-01-02 18:29

Tak for svaret - havde aldrig drømt om at der er en Epox NG

ab