3D CAD-program til DOS
Fra : L. Jensen

Dato : 07-01-02 07:46

Findes der et 3D CAD-program til DOS styresystemet?

Fra : P.C.

Dato : 07-01-02 11:58

Hi.
Jeg mener AutoCAD 12 var den sidste dos baserede AutoCAD.
Problemet er nok, at Windows standard rutinerne der er tilrådighed "resistent" i
alle windows programmer, er et så stort plus, at man næppe ville tænke i baner
der ikke integrerer styresystemet, så flexibelt som windows er integreret i
dagens windows baserede CAD programmer.
For at ingen skal tro at det jeg skriver er dyb kult, kan jeg give et simpelt
eksempel ,som f.eks. at hvis du trykker på Alt+Printscreen midt i din CAD
session, så kan du åbne et grafik program og "Paste" indholdet af skærmbufferen
over i et nyt stykke grafik, du så kan gemme og der er masser af eksempler på,
hvordan efterhånden halvdelen af et CAD program, er integrrede styresystems
rutiner, der kører hen over en hvilkensomhelst applikasion, man starter i
windows.
Altså AutoCAD 12 var vist den sidste "rene" Dos baserede.
Have a nice day.
P.C.
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/