Min PSU, bliver hurtig varm.
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-01-02 23:21

Hej,,

Jeg har en Edermax 431 Watts psu

Den virker perfekt, men jeg kan ikke lige forstå. Den bliver lynhurtig varm.
Dens udblæsningluft bliver hurtig 35 grader.

Skal den virkelig af med så meget varme?

Udblæsning luften på min 9,2 cm bagudluftning er på stuetemp ~ 22 grader.

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 07-01-02 18:57

> [...]
>
> Skal den virkelig af med så meget varme?
>
> Udblæsning luften på min 9,2 cm bagudluftning er på stuetemp ~ 22 grader.

Varmen fra CPU'en stiger vel opaf, så det trækker den vel ud, Ellers er 35 °
ikke så meget... har været over 45° ( mere end håndvarm) men der var
processor også næsten 60.....

/Kristian

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-01-02 19:41

"Kristian Poulsen" <sq01@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Varmen fra CPU'en stiger vel opaf, så det trækker den vel ud, Ellers er 35
°
> ikke så meget... har været over 45° ( mere end håndvarm) men der var
> processor også næsten 60.....

Som sagt suger bagblæseren kold luft ud.. Og det er den som hovedsagelig
suger fra CPU.

Cpu bliver max 50 Grader varm.

Men jeg vil da ikke udelukke at det er cpu´en der gør det.

Ligenu er den dog ikke så varm. Jeg ved ikke om det er fordi den nu har kørt
i ca. 4 timer.

PSU lufttemp 31 Grader
9,2 cm blæser 23 grader