TV på pc
Fra : Torbenth

Dato : 06-01-02 23:13

Er der nogen der kan anbefale et godt tv-kort (pci) til rimelige penge, da
jeg gerne vil kunne se tv/texttv på min computer. Evt. hvor det kan købes i
Århus.

Mvh.
Torben

Fra : Madsen

Dato : 07-01-02 00:46

On Sun, 6 Jan 2002 23:13:17 +0100, "Torbenth" <torbenth@it.dk> wrote:

>Er der nogen der kan anbefale et godt tv-kort (pci) til rimelige penge, da
>jeg gerne vil kunne se tv/texttv på min computer. Evt. hvor det kan købes i
>Århus.

Et Terratech TV Value virker rigtig godt og så er det ikke alt for
dyrt. Jeg gav lidt over 400 hos MidtData

Mvh Madsen

Fra : David Christiansen

Dato : 07-01-02 02:09

"Madsen" <madsen@dontmailme.dk> skrev i en meddelelse
> On Sun, 6 Jan 2002 23:13:17 +0100, "Torbenth" <torbenth@it.dk> wrote:

SNIP

> Et Terratech TV Value virker rigtig godt og så er det ikke alt for
> dyrt. Jeg gav lidt over 400 hos MidtData
>
> Mvh Madsen

Hvordan er kompabiliteten under Windows 2000/XP på disse kort? Jeg har hørt
den er rimeligt ringe... Er det noget du ved noget om?

Med venlig hilsen

David Christiansen

Fra : Karsten Olesen

Dato : 07-01-02 22:52

"David Christiansen" <davidx@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hørt
> den er rimeligt ringe... Er det noget du ved noget om?

*************

Mit kører OK med 2000.
Driverne er selvf. 2000.

Fra : Torbenth

Dato : 07-01-02 05:18

Madsen skrev i meddelelsen ...

>Et Terratech TV Value virker rigtig godt og så er det ikke alt for
>dyrt. Jeg gav lidt over 400 hos MidtData

Tak for svaret.

Mvh.
Torben