PQI travelflash VS Logitech keyb. m. usb
Fra : mighty

Dato : 06-01-02 22:54

Hej !

Min søde kone gav mig en fiks lille travelflash, som er en transportabel
flashram til usb porten, den kan opgraderes med både flashram, ibm
microdrive og jeg skal komme efter dig.
Fluks røg jeg ned til dyret og stoppede den i usb porten på mit keyboard, et
logitech i-touch, som jeg købte for et år siden, travelflashen blev også
fundet, og jeg kunne egentligt også gemme små filer på den, men prøvede jeg
at overføre en 10mb. fil, gik maskinen kold :(.
Så prøvede jeg at montere den direkte i kabinettet, i det stik hvor
keyboardet sad, så kunne den fint klare de 10 mb !

Så er det bare jeg spørger:
Kan mit keyboards usb-hub ikke med travelflashen eller er det noget andet.
Jeg har før brugt keyboardet med printer og scanner uden de store problemer.

/Mighty