Ridestøvler bortgives
Fra : jk

Dato : 06-01-02 18:42

Hej i gruppen
Jeg har et par læderridestøvler, str. 40/41, sorte, special syede. Brugt
meget få gange.

Er der nogen som er interesseret.

Mvh

/sdh

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 06-01-02 18:52

Hejsa.
Min datter ville blive lykkelig, hvor bor du, vi bor i midtjylland.
V H Gitte

Fra : sdh

Dato : 07-01-02 19:03

Hej Gitte og Thorleif
Vi bor jo altså i København. Nogen chance for at I lige skal forbi i
nærmeste fremtid...

/sdh

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 07-01-02 22:47

Hejsa.
Det var ærgeligt, besøger alt for sjældent sjælland, men betaler med glæde
portoomkostningerne.

Fra : sdh

Dato : 07-01-02 23:19

Kan man det, altså gøre det sådan at jeg ikke har nogle omkostninger
forbundet med det.

Fra : Iben Holst

Dato : 12-01-02 10:45

> Kan man det, altså gøre det sådan at jeg ikke har nogle omkostninger
> forbundet med det.
>
> /sdh

Jep ! Du pakker støvlerne ind til afsendelse og finder på posthuset ud af
hvor meget det koster at sende dem - derefter retter du henvendelse til
Gitte og beder hende sende dét beløb til dig evt. via bankoverførsel og du
sender så støvlerne når du har fået pengene .....

Iben

Fra : Nina Svanholm

Dato : 11-01-02 21:49

jk wrote in message ...
>Hej i gruppen
>Jeg har et par læderridestøvler, str. 40/41, sorte, special
> [...]
Hej!

Har du fået afsat dine ridestøvler? Ellers er jeg
interreseret!!!
Jeg kan selv afhente.

Venlig hilsen Nina.

Fra : Trine

Dato : 12-01-02 21:30

Hej
Hvis de stadig stadig ikke er afsat, er jeg også interesseret, og jeg kan
også afhente dem.

Hilsen
Trine Andersen