Asus CUV4-X langsom opstart
Fra : Thomas

Dato : 06-01-02 17:25

Fra jeg tænder min PC, til der kommer signal til skærmen går der ca. 15 sek.
Det har jeg ikke oplevet på noget andet bundkort. Min nuværende
konfiguration:

Asus CUV4-X
PIII 700
512 MB ram
2 x HD
CD-RW
CD-rom
SB Live value
Voodoo3 3000

Er der nogen der kan forklare hvorfor, eller give mig en løsning på
problemet?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Aggy

Dato : 06-01-02 20:37

Samme situation her...

Mvh
Anders

Thomas <flash4@it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a19tnh$2vau$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jan T S.

Dato : 07-01-02 00:42

Også her.....
har kun oplevet det på Asus bundkort så det er nok ikke en fejl .

Mvh. Jan

Fra : Leony

Dato : 07-01-02 08:03

"Jan T S." <Jask@email.dk> skrev i en meddelelse
> Også her.....
> har kun oplevet det på Asus bundkort så det er nok ikke en fejl .

Pudsigt jeg har samme mobo, men jeg har da aldrig undret mig over at der
ikke kommer noget billede før et stykke tid efter der er blevet tændt - før
nu. Men det virker perfekt så det har vel ikke noget at sige.
Det kan være at den ikke tænder før cpu-bæseren er oppe i omdrejninger.

Leony