USB <> USB 2
Fra : Børge T.

Dato : 06-01-02 05:44

Hej.
Vil kommende USB 2 enheder være bagudkompatibel med USB som vi kender det
idag?

Mvh
B.T.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 06-01-02 11:39

> Vil kommende USB 2 enheder være bagudkompatibel med USB som vi kender det
> idag?

USB 2 er bagudkompatibel med USB 1.1, så svaret må være ja. Dog tror jeg at
et er sådan at man kan smide en USB 1.1 enhed til en computers eller hubs
USB 2 port, men ikke en USB 2 i en gammel USB 1.1 port. Jeg VED det ikke,
men kunne forestille mig det. Anyone?

Jonny.

Fra : Jens Petersen

Dato : 06-01-02 16:43

Ja http://www.usb.org/ mon ikke de vde det?

--
Jens

I am a vampire. Please wash your neck.

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 06-01-02 22:20

In article <3c382951$0$37879$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, a@b.com says...

> [...]
> USB 2 port, men ikke en USB 2 i en gammel USB 1.1 port. Jeg VED det ikke,

Det ville ikke give nogen mening at smide et USB2 hub i et USB1 hub, da USB1 jo
har en meget ringe båndbredde og således ville begrænse USB2. Dog tror jeg, at
det ville fungere alligevel, men med den begrænsede båndbredde til følge.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)