Hjælp til links til diverse fiskeknuder???
Fra : Repeter

Dato : 05-01-02 22:27

Hej allesammen!

Kan nogen hjælpe mig med en Dansk eller nordisk side med gode beskrivelser
af de forskellige knuder/knob, på forhånd tak.

MVH

René

Fra : Roto Ton

Dato : 06-01-02 01:14

"Repeter" <repeter@petersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen!
>
> Kan nogen hjælpe mig med en Dansk eller nordisk side med gode beskrivelser
> af de forskellige knuder/knob, på forhånd tak.

Kender ikke en side, men jeg har selv købt en lille bog der hedder " Knuder
der holder " fra forlaget Salar.
Den er mægtig fin og nem af have med og så er den vandafvisende.

Regards Roto Ton

Fra : Ole Hanelius

Dato : 06-01-02 01:56

"Repeter" <repeter@petersen.mail.dk> wrote in

> [...]
>
> Kan nogen hjælpe mig med en Dansk eller nordisk side med gode
> beskrivelser af de forskellige knuder/knob, på forhånd tak.

Hej René

Prøv at se om du kan bruge denne adresse
http://www.grejbiksen.dk/default.asp?id=213&ACID=271

Med venlig hilsen
Ole Hanelius
www.hanelius.com

Fra : Anders og Berit

Dato : 06-01-02 09:46

Hvis du kan bruge det, er her en glimrende engelsk.

http://www.marinews.com/fishing/fk_main.htm

Anders

Fra : Ole Hanelius

Dato : 06-01-02 13:01

> [...]

> Kan nogen hjælpe mig med en Dansk eller nordisk side med gode
> beskrivelser af de forskellige knuder/knob, på forhånd tak.

Hej René

Jeg fandt lige et par sider mere:

http://users.cybercity.dk/~ccc30647/Michael/fishing/menu.html

http://www.salar.dk/anmeldknuderderh.html