hårtab
Fra : soren petersen

Dato : 05-01-02 19:30

Hej!
Jeg er en dame på 37 år, som har en søn på 2år og en datter på 5 månder, kan
det være rigtig,
at jeg reder en masse hår af hver dag, og så fælder jeg meget, er der andre
der har samme problem, og hvad skyldes det.

Hilsen tina

Fra : John Witt

Dato : 05-01-02 21:08

On Sat, 5 Jan 2002 19:30:09 +0100, "soren petersen"
<tina.soren@get2net.dk> wrote:

Hej Tina,

> [...]
>at jeg reder en masse hår af hver dag, og så fælder jeg meget, er der andre
>der har samme problem, og hvad skyldes det.

Min kone er 33 og har samme problem og vi har andet barn på 6 mdr.
Det er ganske normalt har jeg hørt og går væk igen, og er ved det her.
Min kone fletter gerne sit hår for tiden, så ryger der ikke så meget
af så tit.

John

Fra : Cecilie Lytchoff Grø~

Dato : 05-01-02 21:17

Hej NG

Ammer du?
Hvis du gør er det derfor. Jeg ved ikke helt hvorfor men det er noget med
hormonerne.Jeg har selv en dreng på 9 måneder og jeg "fællede" da jeg var
gravid i 3. måned og da jeg ammede fra han var 3-4 måneder til ca. 6 måneder
gammel. Det er helt normalt. Nogle bliver ligefrem pletvis skallede.
Hej fra Cecilie

Prøv evt. at spise nogle B-vitamin det skulle hjælpe på hårtab men tjek lige
om det er ok hvis du ammer!!!!

Fra : Sofie

Dato : 06-01-02 13:45

> "soren petersen" <tina.soren@get2net.dk> wrote in message
> kan
> andre

Hejsa.

Det er fordi din hormonsammensætning under graviditeten
gjorde at dit håt begyndte at vokse samtidig over hele hovedet.
Det gør hår normalt ikke, nogen steder vokser det og andre steder holder det
en pause.
Nu er din hormoner ved at finde tilbage til et normalt leje og det indvirker
altså
også på håret.
Derfor er der mange der oplever et vist hårtab.
Personligt begyndte jeg at få bittesmå poptrækker krøller i nakken.

Andet er det såmænd ikke.
Du skulle gerne få dit hår tilbage .

Mvh.
Sofie