fortsat: Til alle: Hvad skal man gøre...!?
Fra : MADS POULSEN

Dato : 04-01-02 18:54

Thomas Jari <thomas@jari.adsl.dk> wrote in message

> Hvis Boris spørger om folks mening, er det vel fordi han ikke selv har
> taget stilling til probelmet endnu. Det var vist ikke det der var
> meningen med den første post.
Hvad var ikke meningen med første post? boris ville have hjælp.. Det var det
som jeg sagde..

> En aftale skal overholdes.
Det har han da også gjort, i højeste grad! Linket har været på siden,
aftalen er overholdt.

> Ja. Så længe trådene ikke har relevans for gruppen skal de vel futtes
> væk
Det har de jo, Boris spørger om et spørgsmål som har MEGET relevans for
gruppen. Folk er nødt til at vide hvordan lasse tænker..

:)

> Er det en trussel?? Det tror jeg ikke Get2Net er så glade for. Se
> venligst http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html og
> http://www.usenet.dk/netikette/udbydere.html
En trussel?? Skal jeg nu også bruge tid på at se dine latterlige links til
usenet-sider, fordi at jeg ved hvor lasse bor??
Hvis du mener at det er en trussel, så se venligst www.cellkey.dk (når den
kommer op at køre) ;)

> Hvorfor skal han svare på spørgsmål som ikke har med sagen at gøre.
> Det er en sag mellem Lasse og Boris.
De spørgsmål var meget afgørende i sagen! om den er mellem lasse og boris
eller ej, den kører herinde!

> Hvorfor er Lasse til grin. Hvad har han gjort som gør ham til et
> fjols. Jeg kan ikke se det og det kan du sikkert heller ikke ikke hvis
> du kigger efter i tråden.
Ikke bare i tråden, det har jeg kunne se hele tiden...

> Der har heller ikke været en aftalt hvor lang tid Boris telefon skal
> virke. Synes du så at Boris skal sende telefonen til Lasse så han kan
> låse den igen.?
A´ HVA??
Den reklame Boris har givet lasse, burde have kostet lasse mindst 100
oplåsninger.
Så selvgølgelig skal telefonen ikke låses igen..Boris kan jo ikke tage
reklamen tilbage igen, så hvorfor skal lasse have sit arbejde tilbage? Han
burde være klar over at 4 mnd.´s reklame er mere end 200 værd.. men det
fatter han jo heller ikke..
Thomas. Du svarer heller ikke på alt hvad jeg har skrevet.. Forklar mig
hvorfor lasse ikke svarer på de spørgsmål folk stiller ham? Det ville da
gøre ham i meget bedre lys, forudsat at det kunne svares ordentligt, så det
dropper vi bare..
Som jeg også skrev, kan lasse ikke bevise en fis med at boris´ telefon er
blevet låst op af lasse. eller at han skal betale fordi at boris har fjernet
linket, som var på UBESTEMT tid.. Altså igen kunne boris have fjernet det
efter 2minutter og stadig have overholdt sin aftale, da der jo ikke var
aftalt hvor lang tid det skulle være oppe.. Igen skal lasse være glad..
Og det skal han også hvis folk herinde stadig gider at høre på ham!

Mads Poulsen.