Har bios eller Sisoft ret i cpu temp. ?
Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 05-01-02 18:54

Jeg har lige monteret mit nye bundkort, ESC K7S5A med en XP 1700+ og det
kører fantastisk godt. Men hvilken temperatur skal jeg tage efter, bios
viser at den
ligger på ca. 50°C mens Sisoft Sandra viser ca. 30°C.

Jeg købte en Acorp køler med til cpu´en som skulle kunne klare op til 1800
MHz, men
den lød som en jetjager, så jeg satte min gamle Coolermaster på, som er
godkendt op
til 1100 MHz og som er betydeligere mere lydløs.

MVH
Mikael

Fra : Jean Pierre

Dato : 05-01-02 19:08

50 grader lyder meget passende. BIOS viser altid mere korrekt end et program
du har i Windows etc.

--
MVH Jean Pierre