Hardwareshop
Fra : Amdi Jørgensen

Dato : 05-01-02 17:00

Kender i nogle gode steder på internettet hvor man kan købe hardware og
kabler?

Mvh
Amdi

Fra : Jean Pierre

Dato : 05-01-02 17:06

www.edbpriser.dk

--
MVH Jean Pierre

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-01-02 19:32

On Sat, 5 Jan 2002 17:00:29 +0100, "Amdi Jørgensen" <amdij@get2net.dk>
wrote:

>Kender i nogle gode steder på internettet hvor man kan købe hardware og
>kabler?
>

>Mvh
>Amdi

Jeg har haft gode oplevelser med køb af HW hos :
http://www.midtdata.dk

mvh

MA

Fra : Morten

Dato : 05-01-02 22:47

Jeg har kun haft gode oplevelser med www.shg.dk men de ligger
nogle halve år tilbage efterhånden, oplevelserne.

Mvh.
Morten

Fra : Jean Pierre

Dato : 05-01-02 22:53

Har næsten kun haft goe oplevelser med dem jeg har handlet vare hos på
nettet, hvilket nok er omtrent 20-30 gange jeg har gjort det nu.
Min foretrukne måde er EDBpriser. Der finder man den billigeste forhandler
til det man vil have, forudsat man bestiller enkeltvare eller lign. Da jeg
har 4 zoner til nærmeste billige computerforretning mht enkeltdele, så kan
det ligeså godt betale sig mht til porto for mig :).
Desuden er jeg også doven af natur så jeg kan lide at få tingene ved døren.

--
MVH Jean Pierre

Fra : Bjarne Nielsen

Dato : 06-01-02 12:42