Opgradering af programmer
Fra : Michael Knudsen

Dato : 05-01-02 16:58

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at eksperimentere lidt med nyere versioner af
mozilla, end den jeg har
installet (0.92). Jeg har hentet en rpm-pakke (jeg bruger RH7.2), men
når jeg prøver at installere den,
brokker den sig over, at jeg har en ældre udgave af mozilla installeret.
Kan det ikke lade sig gøre at installere
den nye ved siden af den gamle og så først slettet den gamle senere?

-> Michael Knudsen

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-01-02 18:27

Michael Knudsen <knudsen@imf.au.dk> writes:
> [...]
> installeret. Kan det ikke lade sig gøre at installere
> den nye ved siden af den gamle og så først slettet den gamle senere?

Kommandoen rpm -U ny-version-af-program.rpm vil opgradere et program.