Toshiba Satellite 2100Cds
Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 05-01-02 16:33

Goddag. Jeg har et bærbar toshiba. Den cd som følger
med hvor windows 98 ligger på og alle driverne er
blevet væk og derfor har jeg installeret normalt
windows 98 på den men nu skal jeg have den koblet op
til internettet men jeg har lidt problemer med at få
installeret det interne modem. Da jeg ikke ved hvad
det hedder (modem'et altså) har jeg prøvet bare at
intstallere "standart 56k modem" men der kan man kun
vælge COM porten eller PRINTER porten. Men det er jo
indbygget i computeren og er der ikke på nogen af de
porte. Jeg tænkte derfor at jeg nok skal finde ud af
hvad modem'et hedder og så skaffe en driver til
modem'et. Så mit spørgsmål er derfor om nogen ved hvor
jeg finder ud af hvad modem'et og lydkortet i en
TOSHIBA Satellite 2100CDS hedder. Jeg har prøvet at
kigge på toshiba's hjemmeside men der er ikke noget
jeg kan bruge. På forhånd 1000 tak!!

Fra : Styb

Dato : 05-01-02 23:13

"Titan Kræmmer Møller" <dsl62579@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> TOSHIBA Satellite 2100CDS hedder. Jeg har prøvet at
> kigge på toshiba's hjemmeside men der er ikke noget

Kan du ikke finde modemet hvis du vælger PCMIA kort som modem?