Og nu vi er i gang med billederne....
Fra : S.J & L.T.

Dato : 05-01-02 15:17

Så får i lige et par af de seneste 'skud' med vores gamle hankastrat
Roquefort og hans tro lille følgesvend Buko; som efterhånden ikke er så
lille længere og lige nu er i lømmel-alderen. Kig på dk.binaer.

Mvh

Linda

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 05-01-02 15:54

Hvor er de søde. Og billedet med Buko under juletræet er vildt godt

Camilla Christiansen

Fra : Mette Frederksen

Dato : 05-01-02 15:58

hmm.. er de bare mig der ikke kan finde ud at af det??? hvordan ser man de
billeder og hvor kan man finde dem???

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Mette Frederksen

Dato : 05-01-02 16:36

Ahhh jeg har fundet ud af det!!! *S* Søde misser i har!!! *S*

mette

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-01-02 17:49

Herlige billeder *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Maj-Britt

Dato : 05-01-02 17:59

Søde billeder - det er altid skønt at se når katte rigtigt hygger sig
Det er da flot at Rokke gider tage sig lidt af "den lille"

Mvh Maj-Britt