Hej 2 hurtige sprøgsmål
Fra : Flare

Dato : 05-01-02 13:14

Det skal lige siges at jeg er nybegynder

Jeg har lavet en horizontal menu som jeg gerne vil prøve at have indsat på
min side. Men det "arbejdsområde" jeg har valgt er alt for stort. Hvordan
får jeg min færdige film tilpasset størelsen på min menu??? Hvis jeg under
publish ændre størelsen bliver HELE områder formindsket så min menu bliver
alt for lille.. De indstilinger under pagesetup er vidst ikke der man skal
ændre vel?

Håber på et hurtigt svar
anders :)

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 05-01-02 13:37

Hej Flare.

Størrelsen på din "stage" stiller du i dialogboksen "Movie properties".
Den får du frem ved enten
- at dobbeltklikke på "Frameraten" (der hvor der står f.ex. 12.0 fps)
eller ved
- at vælge Modify > Movie
eller ved
- at trykke æble + M (Mac) eller Ctrl + M (Peesea)

Venlig hilsen Henrik

Fra : Flare

Dato : 05-01-02 13:55

:)) takker..det var jo såre enkelt