MFP med farve laser søges.
Fra : Johnny Andersen

Dato : 05-01-02 12:21

Jeg søger en A4 MFP (farve laser printer med flatben scanner, fax og kopi)
men jeg ønsker naturlig vis ikke at betale mere for den en højs nødvendig,
jeg har søgt på http://groups.google.com/ og http://dk.pricerunner.com/ men
ikke fundet noget, er der nogle der har nogle forslag link?
--
MVH.
Johnny

Fra : Multibear

Dato : 05-01-02 13:15

> [...]
men
> ikke fundet noget, er der nogle der har nogle forslag link?

Her er et par stykker, men i 100.000 kr klassen
http://www.edbpriser.dk/

Fra : Erik G Christensen

Dato : 05-01-02 20:55

Multibear wrote:

> [...]

Skal du skrive så meget, så glem det.

Anskaf dem hver for sig, evt kombineret udfra dine aktuelle behov.

Udfra egne praktiske erfaringer, har HP K80 hjemme, HP4500 på kontoret,
plus et tre HP mere s/h,
som jeg kan koble op til hjemmefra, farvekopi og Xerox copy på
kontoret, og en billig flatbed scanner med ovenlys hjemme.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy