flad skærm til spil.
Fra : Dissel

Dato : 05-01-02 08:59

Står og skal have skiftet min system ud, og overvejer at anskaffe en
af disse flade skærme pga pladsmangel, men hvordan er de at afvikle
spil på. Er der forskel på en almindelig og en flad ?

Fra : complex@pc.dk

Dato : 05-01-02 09:31

Alm skærm er klart bedst til spil, p.g.a hastighed på opdateringen af
skærmen

Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf: 48188551 Fax: 48188551 Hotline:40188551 alle dage 7oo-22oo
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.

Fra : Leony

Dato : 05-01-02 09:51

"Dissel" <kirstine.mikkelsen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Står og skal have skiftet min system ud, og overvejer at anskaffe en
> af disse flade skærme pga pladsmangel, men hvordan er de at afvikle
> spil på. Er der forskel på en almindelig og en flad ?

Det er meget forskelligt om de er gode eller dårlige. Hercules har lavet en,
den skulle vist være hæderlig at se på. Hvis du kun skal bruge den til spil,
skal du i hvert fald se dig godt for, læse test osv. Privat pc computer
havde en test i sidste nummer, den kunne du starte med at læse. Du skal bare
huske på at en flad er 2x 3x så dyr som en almindelig.

Leony

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 05-01-02 11:29

Hej

Dissel wrote:

>Står og skal have skiftet min system ud, og overvejer at anskaffe en
>af disse flade skærme pga pladsmangel, men hvordan er de at afvikle
>spil på. Er der forskel på en almindelig og en flad ?

I news:dk.edb.hardware.skaerm har jeg deltaget i adskillige diskutioner
omkring dette emne.

Ellers lav en Google nyhedssøgning på ADI og mit navn.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk