Re: Læs venligst...! Til alle: Hvad skal m~
Fra : MADS POULSEN

Dato : 04-01-02 04:21

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote in message

> Jeg vil allerførst undre mig over hvordan du mener du kan gå ind og
> agere 'dommer'.
Fordi at Boris beder folk om deres mening.. han er heller ikke dommer, han
spørger dig jo pænt!

> Hvis de kom fra en der brugte sit rigtige navn, så var chancerne
> større for at jeg ville svare - men læs videre...
Hvilken forskel gør det? hvad nu hvis han hedder "allen" til efternavn? så
ER det vel hans rigtige navn.!

> Så vil jeg desværre ikke svare - hvis jeg ikke kan komme med flere
> informationer.
Hvad mener du med det? Hvis du vil blive taget seriøst, vil jeg råde dig til
at svare.

> Hvad vil du svare til dette - du må kun svare ja eller nej, ikke
> andet:
>
> 1) Slår du stadig dine børn?
> 2) Fortryder du indbruddet du lavede d. 14. december?
Sikke en gang lort at skrive.

Overhovedet ikke,tror jeg heller ikke at andre kan.

> - For en god ordens skyld skal jeg lige nævne jeg intet kendskab har
> til "mr_allen", og spørgsmålene er ikke personligt møntet på ham. Det
> er nogle jeg har fundet på for at vise hvor ledende spørgsmål kan
> være.
Hvad er formålet med DINE spørgsmål?
Lasse, tror du skal droppe det med dit link, du får aldrig en krone eller
noget link på hans side.
Du burde skylde Boris en masse penge for at have din reklame på hans side.
Om det er aftalt eller ej, så har du intet at komme efter, kun hvis du vil
takke boris for at have linket til dig så længe!

> FUT:dk.snak.off-topic (snakken hører ikke til i en gruppe der handler
> om mobil-teknik. Det hører sådan set slet ikke til på usenet, da det
> er en sag mellem Boris og mig).
Overhovedet ikke. Egentlig har DU intet med det at gøre. Boris spørger om
råd i gruppen, Skal vi futte alle dine tråde væk? Du skal ikke bryde dig om
at gøre det med det JEG skriver. hehe.. ved hvor du bor lasse, din nar!!! :)

Du kan/vil ikke svare på 2 simple spørgsmål, hvilket tyder på at du er ude
hvor du ikke kan bunde.
Endelig fik du gjort dig selv til grin i gruppen, håber folk har set hvilket
fjols lasse i virkeligheden er.
Du kan ikke fedte for folk med al dit snak om seriøsitet og regler.

spørgsmål til dig lasse:

Hvordan har du tænkt dig at kræve penge fra boris? har du beviser på at du
har låst han telefon op?
Der har ikke været sat nogen tid på hvor lang tid linket skulle være oppe.
Boris kunne have fjernet linket et minut efter det var kommet op.
Han skulle jo bare sætte det på sin side.. Ikke noget med hvor lang tid,
eller hvor KORT tid!

Så fis nu af og sov godt.

Venlig hilsen
Mads Poulsen.

Fra : Thomas Jari

Dato : 05-01-02 11:21

MADS POULSEN skrev:

>Fordi at Boris beder folk om deres mening.. han er heller ikke dommer, han
>spørger dig jo pænt!

Hvis Boris spørger om folks mening, er det vel fordi han ikke selv har
taget stilling til probelmet endnu. Det var vist ikke det der var
meningen med den første post.

> [...]
>Om det er aftalt eller ej, så har du intet at komme efter, kun hvis du vil
>takke boris for at have linket til dig så længe!

En aftale skal overholdes.

>Egentlig har DU intet med det at gøre. Boris spørger om
>råd i gruppen, Skal vi futte alle dine tråde væk?

Ja. Så længe trådene ikke har relevans for gruppen skal de vel futtes
væk

>Du skal ikke bryde dig om
>at gøre det med det JEG skriver. hehe.. ved hvor du bor lasse, din nar!!! :)

Er det en trussel?? Det tror jeg ikke Get2Net er så glade for. Se
venligst http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html og
http://www.usenet.dk/netikette/udbydere.html

>Du kan/vil ikke svare på 2 simple spørgsmål, hvilket tyder på at du er ude
>hvor du ikke kan bunde.

Hvorfor skal han svare på spørgsmål som ikke har med sagen at gøre.
Det er en sag mellem Lasse og Boris.

>Endelig fik du gjort dig selv til grin i gruppen, håber folk har set hvilket
>fjols lasse i virkeligheden er.
>Du kan ikke fedte for folk med al dit snak om seriøsitet og regler.

Hvorfor er Lasse til grin. Hvad har han gjort som gør ham til et
fjols. Jeg kan ikke se det og det kan du sikkert heller ikke ikke hvis
du kigger efter i tråden.

> [...]
>Boris kunne have fjernet linket et minut efter det var kommet op.
>Han skulle jo bare sætte det på sin side.. Ikke noget med hvor lang tid,

Der har heller ikke været en aftalt hvor lang tid Boris telefon skal
virke. Synes du så at Boris skal sende telefonen til Lasse så han kan
låse den igen.?

>Så fis nu af og sov godt.

Tak i lige måde

FUT: NEWS:dk.admin.netikette

--
Mvh Thomas Jari
Den gamle øje-for-øje filosofi fører kun til, at alle til sidst bliver blinde.

Fra : Jan

Dato : 05-01-02 12:43

> Hvis Boris spørger om folks mening, er det vel fordi han ikke selv har
> taget stilling til probelmet endnu. Det var vist ikke det der var
> meningen med den første post.

Boris er offtopic, men jeg synes personligt at hans indlæg har relevans for gruppen.

Hvem husker ikke Lasse som en af "pionerene" i gruppens start, og dengang vi kun havde
dk.teknik.mobil? Jeg havde da indtrykket af at Lasse var en flink fyr som i Nyhedsgruppens ånd delte
ud af sin viden.

Så skete det lige så stille at Lasse fik styr på sin egen unlockning-virksomhed, og så forsvandt den
gode vilje - og man hørte næsten kun fra ham når han skulle kværvulere over små ting, eller
irettesætte folk. Og måske lige komme med at kort svar på 1 linje, og derefter en større reklame om
sin "virksomhed" i sin signatur.

Mange mennesker begyndte at brokke sig over Lasse, men desværre skete det ofte at disse mennesker
ikke helt selv overholdte reglerne på usenet, så det var lidt svært at tage kritikken helt
alvorligt. Men alligevel tror jeg at de fleste mennesker der følger nyhedsgruppen, også er begyndt
at iriterre sig over Lasse.

> En aftale skal overholdes.

Ja, men det er da en noget sindssyg aftale - og det ikke blev aftalt hvor længe Boris skulle
reklamere for Lasse, er der ikke noget juridisk der binder Boris til at blive ved i al evighed.

Denne sag, og ikke mindst Lasses egne svar i NG'en, har i hvert fald gjort at jeg har mistet ALT
respekt for Lasse. Hvor kynisk og beregnende har man lov til at være hvis bare man påråber sig
"principsag"? Jeg synes personligt det er for klamt.

> Hvorfor skal han svare på spørgsmål som ikke har med sagen at gøre.
> Det er en sag mellem Lasse og Boris.

Han behøver da heller ikke svare, men når han nægter på den måde stiller det ham da bare i et endnu
dårligere lys - graver han sin egen grav? Det tror jeg.

Bevares, det kan da godt være at Lasse er veltalende, men jeg er ved at være godt træt af hans
kværvulering specielt i denne gruppe - jeg tror seriøst den ville fungere bedre uden Lasse.

Hilsen Jan!

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 05-01-02 13:24

"Jan" <j-e@SLETMIGget2net.dk> skrev i

> [...]
> være godt træt af hans kværvulering specielt i denne gruppe - jeg tror
> seriøst den ville fungere bedre uden Lasse.

Hørt...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Thomas Jari

Dato : 05-01-02 15:18

Jan skrev:

>Boris er offtopic, men jeg synes personligt at hans indlæg har relevans for gruppen.

Du modsiger dig selv her:)

> [...]
>dk.teknik.mobil? Jeg havde da indtrykket af at Lasse var en flink fyr som i Nyhedsgruppens ånd delte

Jeg har desværre ikke været med i gruppen så længe. Det har intet med
sagen at gøre.

> [...]
>irettesætte folk. Og måske lige komme med at kort svar på 1 linje, og derefter en større reklame om

Jeg synes han giver masser af gode svar. Det kan godt være hans svar
var bedre før i tiden. Det ved jeg ikke da jeg ikke har været med så
længe. Det har iøvrigt intet med sagen at gøre.

> [...]
>alvorligt. Men alligevel tror jeg at de fleste mennesker der følger nyhedsgruppen, også er begyndt

Har heller intet med sagen mellem Boris og Lasse at gøre

>Ja, men det er da en noget sindssyg aftale - og det ikke blev aftalt hvor længe Boris skulle
>reklamere for Lasse, er der ikke noget juridisk der binder Boris til at blive ved i al evighed.

Nej det har du ret i. Men omvendt blev der heller ikke aftalt hvor
længe Boris telefon skulle virke.

> [...]
>"principsag"? Jeg synes personligt det er for klamt.

Ja ja. Du har lov til at have din mening. Men det har stadig ingenting
med sagen at gøre

> [...]
>dårligere lys - graver han sin egen grav? Det tror jeg.

Hvorfor skal han svare på spørgsmål som ikke har med sagen at gøre.
Hvor gammel er du??

>Bevares, det kan da godt være at Lasse er veltalende, men jeg er ved at være godt træt af hans
>kværvulering specielt i denne gruppe - jeg tror seriøst den ville fungere bedre uden Lasse.

Det tror jeg ikke. Det ville fungere bedre hvis folk fulgte
netiketten. Iøvrigt har det intet med sagen at gøre.

Fra : Tom A Jensen

Dato : 05-01-02 16:16

Jan <j-e@SLETMIGget2net.dk> skrev i en
> [...]
over små ting, eller
> irettesætte folk. Og måske lige komme med at kort svar på 1 linje, og

-----
hej
det er sjovt nok de samme tanker jeg har haft om lasse de sidste måneder .
jeg kan også huske i starten da han bad om hjælp til unlocking af telefoner
,bad om programmer og filer i forskellige newsgrupper.

jeg tror ikke man kan få lasse til at dele ud af nogle af de
programmer(filer) han har ,sæt nu hvis han mistede 100 kr på det .

min personlige mening om lasse er at han er blevet lidt for kæphøj og
begynder at hænge mig langt ud af halsen.

mvh
tom jensen
viborg

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-01-02 04:19

Sat, 5 Jan 2002 16:16:06 +0100, skrev Tom A Jensen, på 36 linier, i
<3c3718ac$0$5455$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

> [...]
>
>min personlige mening om lasse er at han er blevet lidt for kæphøj og
>begynder at hænge mig langt ud af halsen.

Om ikke andet sp findes der da heldigvis andre. om ikke andet omkring
viborg

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Jens Karstoft

Dato : 06-01-02 00:20

> [...]
over små ting, eller
> irettesætte folk. Og måske lige komme med at kort svar på 1 linje, og

Kan kun give dig ret.. Har også før oplevet ham som informativ og vidende,
men nu springer jeg tit hans indlæg over, da de ifølge min mening virker
mere irriterende end gavnene. Desværre..

> [...]
bare man påråber sig
> "principsag"? Jeg synes personligt det er for klamt.

Igen enig.. Det virker småligt og snævertsynet.

> Bevares, det kan da godt være at Lasse er veltalende, men jeg er ved at
være godt træt af hans
> kværvulering specielt i denne gruppe - jeg tror seriøst den ville fungere
bedre uden Lasse.

Desværre er dette faktisk også min mening..

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Fra : Brian Fisker

Dato : 06-01-02 10:57

<snip en masse, som kunne være kommet ud af min mund>

Lige mine ord!

\Mandal

Fra : MADS POULSEN

Dato : 04-01-02 13:36

Thomas Jari <thomas@jari.adsl.dk> wrote in message

> Hvis Boris spørger om folks mening, er det vel fordi han ikke selv har
> taget stilling til probelmet endnu. Det var vist ikke det der var
> meningen med den første post.
Hvad var ikke meningen med første post? boris ville have hjælp.. Det var det
som jeg sagde..

> En aftale skal overholdes.
Det har han da også gjort, i højeste grad! Linket har været på siden,
aftalen er overholdt.

> Ja. Så længe trådene ikke har relevans for gruppen skal de vel futtes
> væk
Det har de jo, Boris spørger om et spørgsmål som har MEGET relevans for
gruppen. Folk er nødt til at vide hvordan lasse tænker..

:)

> Er det en trussel?? Det tror jeg ikke Get2Net er så glade for. Se
> venligst http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html og
> http://www.usenet.dk/netikette/udbydere.html
En trussel?? Skal jeg nu også bruge tid på at se dine latterlige links til
usenet-sider, fordi at jeg ved hvor lasse bor??
Hvis du mener at det er en trussel, så se venligst www.cellkey.dk (når den
kommer op at køre) ;)

> Hvorfor skal han svare på spørgsmål som ikke har med sagen at gøre.
> Det er en sag mellem Lasse og Boris.
De spørgsmål var meget afgørende i sagen! om den er mellem lasse og boris
eller ej, den kører herinde!

> Hvorfor er Lasse til grin. Hvad har han gjort som gør ham til et
> fjols. Jeg kan ikke se det og det kan du sikkert heller ikke ikke hvis
> du kigger efter i tråden.
Ikke bare i tråden, det har jeg kunne se hele tiden...

> Der har heller ikke været en aftalt hvor lang tid Boris telefon skal
> virke. Synes du så at Boris skal sende telefonen til Lasse så han kan
> låse den igen.?
A´ HVA??
Den reklame Boris har givet lasse, burde have kostet lasse mindst 100
oplåsninger.
Så selvgølgelig skal telefonen ikke låses igen..Boris kan jo ikke tage
reklamen tilbage igen, så hvorfor skal lasse have sit arbejde tilbage? Han
burde være klar over at 4 mnd.´s reklame er mere end 200 værd.. men det
fatter han jo heller ikke..
Thomas. Du svarer heller ikke på alt hvad jeg har skrevet.. Forklar mig
hvorfor lasse ikke svarer på de spørgsmål folk stiller ham? Det ville da
gøre ham i meget bedre lys, forudsat at det kunne svares ordentligt, så det
dropper vi bare..
Som jeg også skrev, kan lasse ikke bevise en fis med at boris´ telefon er
blevet låst op af lasse. eller at han skal betale fordi at boris har fjernet
linket, som var på UBESTEMT tid.. Altså igen kunne boris have fjernet det
efter 2minutter og stadig have overholdt sin aftale, da der jo ikke var
aftalt hvor lang tid det skulle være oppe.. Igen skal lasse være glad..
Og det skal han også hvis folk herinde stadig gider at høre på ham!

Mads Poulsen.

Fra : Thomas Jari

Dato : 05-01-02 15:06

MADS POULSEN skrev:

>Som jeg også skrev, kan lasse ikke bevise en fis med at boris´ telefon er
>blevet låst op af lasse.

Det skriver Boris nu ellers selv i hans første post. Det er vel bevis
nok.

Men det her handler ikke om at bevise noget som helst. Det handler om
at overholde aftaler. Hvad mener DU!! Skal en aftale overholdes eller
ej?

Fra : Kabelsalg

Dato : 05-01-02 19:50

Fra : Thomas Jari

Dato : 06-01-02 11:37

Kabelsalg skrev:

>Ville du også definere den aftale de har lavet, til at den gælder indtil
>boris fylder 100 år, eller sletter hele sin side?

Jeg vil ikke definere aftalen overhovedet. Vi er enige om at aftalen
ikke er særlig fordelagtig for Boris, men han har jo selv accepteret
den.

>Der må da være mening med galskaben. Hvis ikke der er lavet aftale om hvor
>længe linket skulle være der, må 1 minut i princippet være nok hvis vi skal
>se på det på den måde. Så har boris opfyldt sin del af aftalen.

Aftalen var et link på siden. Linket er der ikke mere, altså er
aftalen ikke overholdt.

Fra : Kabelsalg.dk

Dato : 06-01-02 19:24

> Aftalen var et link på siden. Linket er der ikke mere, >altså er aftalen
ikke overholdt.

Aftalen var et link på siden. Linket var der, altså er aftalen overholdt.

Ordkløveri????