Hjæææælp !
Fra : WebWebWeb`s LegatSer~

Dato : 04-01-02 21:26

Hvem kan hjælpe mig med at få min HP ScanJet 5100C til at fungere sammen med
Windows 98SE ?

Jeg har hentet den nyeste software .

Jeg har kørt udemærket med scanneren og Windows 95
B-OSR2, hvad sker der ? ?

Hvis du bor i København og, hvis du kan få ovenstående til at fungere, så er
der lidt penge at hente ! !

Computeren er en Boston 333MHz, PII, med 384 MB PC-100 RAM .

Skriv direkte til : skafte@mail.dk

Martin Skafte

WebWebWeb`s LegatService

e-mail : info@legatservice.dk

home : www.legatservice.dk

Fra : D9N

Dato : 04-01-02 22:14

"WebWebWeb`s LegatService" <info@legatservice.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem kan hjælpe mig med at få min HP ScanJet 5100C til at fungere sammen
med
> Windows 98SE ?

man har før i tiden kunne bestille en cd hos agilent/HP men jeg ved ikke om
man kan mere...prøv at kontakte deres support... ellers har jeg vist en
liggende så kan du kontakte mig via min hjemmeside www.d9n.dk

> Jeg har hentet den nyeste software .

og den virker ikke

> Jeg har kørt udemærket med scanneren og Windows 95
> B-OSR2, hvad sker der ? ?

så vidt jeg husker skal din printerport ikke stå i ECP men i EPP mode

> Hvis du bor i København og, hvis du kan få ovenstående til at fungere, så
er
> der lidt penge at hente ! !

det gør jeg ikke... men i slagelse men det betyder ikke noget...

--
vh
D9N