PS2 benforbindelse på bundkortet
Fra : Henrik

Dato : 04-01-02 20:58

Hejsa
På mit bundkort har jeg et stik til en ps2 mus, da jeg står og mangler en
ekstra com port, var det nærlækkende at bruge dette.
Jeg har så købt et ps2 stik med ledning der slutter i et lille 8 bens stik

O O Gul
O O
O O Rød
Blå O O Grøn
Rød = Key data
Grøn = GND
Gul = +5VDC
Blå = Clock

Men nede på mit bundkort er der et 5 bens stik.
stikket ser sådanne ud : O O O O O

Hvordan finder jeg udad hvilke ben der skal til hvilke ben.

Mvh Henrik

Fra : T Mikkelsen

Dato : 04-01-02 21:25

Du er vel klar over at en PS2 port ikke lige sådan kan konverteres til en
Seriel port. Hvad ben forbindelsen angår så vil den sikkert enten stå i
manualen til bundkortet eller også vil du kunne finde informationerne på
fabrikantens hjemmesidde.

Fra : Henrik

Dato : 04-01-02 23:12

Har fundet svaret på nettet.