512 Ram Modul i CUSL2 ??
Fra : Rubl

Dato : 04-01-02 19:34

Hey folkens..

Skal ud og købe noget RAM og vil lige høre om man kan køre 512 modul i et
Asus CUSL2 bundkort ?? Syntes jeg har hørt noget om at man ikke må bruge
mere end 256 modul på nogle Intel bundkort...

MVH
-----------------------------------
Name: Rubl
E-Mail: Rubl@pc.dk

Fra : Erik G Christensen

Dato : 04-01-02 19:53

Rubl wrote:
> Skal ud og købe noget RAM og vil lige høre om man kan køre 512 modul i et
> Asus CUSL2 bundkort ?? Syntes jeg har hørt noget om at man ikke må bruge
> mere end 256 modul på nogle Intel bundkort...

Afhænger lidt af det modul du køber, enkeltsidet - dobbelt,
så få en aftale om, at det skal prøves, og at du kan bytte
hvis det ikke virker,
men svjh er 2*256 billigere ?
og der er tre rækker på dit motherboard.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Tom Christensen

Dato : 05-01-02 01:09

Hej Erik

> [...]
> hvis det ikke virker,
> men svjh er 2*256 billigere ?
> og der er tre rækker på dit motherboard.

- og hvis du er sikker på, at det er et CUSL2, kan det alligevel kun taget
max 512MB i alt.
Derfor har jeg 2 x 256MB i mit.

--
venlig hilsen