SIS 745?
Fra : Locudo

Dato : 04-01-02 18:41

Er der nogle der hørt eller læst noget om dette nye chipset til AMD.
Har set at ECS har et, men har ikke kunne finde nogle test af det.

http://www.ecs.com.tw/products/k7s6a.htm

Locudo

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 04-01-02 19:05

Locudo wrote:

> Er der nogle der hørt eller læst noget om dette nye chipset til
> AMD. Har set at ECS har et, men har ikke kunne finde nogle test
> af det.

Hvad med at læse lidt tilbage i gruppen, f.eks. denne post fra
31/12/2001 kl. 11:40.

Der har du nemlig det første link til en test af lige netop det
board.

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Locudo

Dato : 04-01-02 19:31

OK men kunne godt tænke test af andre bundkort end fra ECS.

Tom

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 04-01-02 20:01

Locudo wrote:

> OK men kunne godt tænke test af andre bundkort end fra ECS.
<snip>

Findes der andre ?

Mig bekendt er ECS/PcChips/Altron/... den eneste fabrikant der
har samlet SiS 7x5 op.

--
MVH
Thomas A. Frederiksen