Program til Grundplantegning
Fra : Børgesen

Dato : 04-01-02 17:09

Nogle bud på, hvor jeg får fingre i et simpelt og billigt program til at
lave grundplantegninger?

Børgesen

Fra : britj

Dato : 04-01-02 18:08

"Børgesen" skrev d. 04-01-02 17:09 dette indlæg :
> Nogle bud på, hvor jeg får fingre i et simpelt og billigt program til
at
> lave grundplantegninger?
>
> Børgesen
> Der er sikkert mange andre, men AutoSketch er let at lære og rimelig
billig, en ældre udgave rækker også til dét brug.
Britj

http://www.kandu.dk/

Fra : P.C.

Dato : 05-01-02 09:50

Hi.

"Børgesen" <mailnews@ready.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle bud på, hvor jeg får fingre i et simpelt og billigt program til at
> lave grundplantegninger?
>
> Børgesen

Du kan downloade IntelliCAD der er en rigtig god free-ware AutoCAD klon ;
http://www.cadopia.com

Have a nice day.
P.C.
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/a

Fra : M.S.P.

Dato : 06-01-02 23:41

> Du kan downloade IntelliCAD der er en rigtig god free-ware AutoCAD klon ;
> http://www.cadopia.com

ER det normalt at deres side ikke kører særlig hurtigt, den er dælme
langsom.
MP

Fra : P.C.

Dato : 07-01-02 12:06

Hi.
Nu har deres site ændret sig en smule siden jeg besøgte den sidst, og det er
nok deres "evaluasion version" man skal lede efter. Jeg ved ikke om der er
mirror sites hvor download går hurtigere, såvidt jeg husker er der tale om ca.
10 Mb. Men jeg har aldrig fortrudt at have downloaded IntelliCAD også fordi den
faktisk er ret hurtig på en gammeldags eller langsom computer, hvis man ikke har
brug for fancy Solid modeling. Tilgengæld er det næsten ikke til at se forskel
på en lidt ældre AutoCAD og IntelliCAD ; faktisk i en grad, at jeg kunne have
dem mistænkt for at få støtte fra Autodesk til at tilbyde programmet som
free-ware ; det er nok et af de bedre free-ware programmer, og man kan importere
og exportere fra IntelliCAD i rigtigt mange formater ( for det meste Autodesk
understøttede ;))