a@area51.dk
Fra : Bjarne Oestergaard

Dato : 04-01-02 15:30

Hej Alex
Vil du selv fjerne det du har lavet på ominicom.dk

Eller skal jeg offentliggøre det i nyhedsgrupperne?

Med venlig hilsen
Bjarne Østergård

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 04-01-02 15:31

On Fri, 4 Jan 2002 15:30:14 +0100, "Bjarne Oestergaard"
<bjarne@gigasoft.dk> wrote:

>Hej Alex
>Vil du selv fjerne det du har lavet på ominicom.dk
>
>Eller skal jeg offentliggøre det i nyhedsgrupperne?

done?

skal du også have hjælp til din newsreader?

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Erwin Lansing

Dato : 04-01-02 15:34

"Bjarne Oestergaard" <bjarne@gigasoft.dk> writes:

> Hej Alex
> Vil du selv fjerne det du har lavet på ominicom.dk
>
> Eller skal jeg offentliggøre det i nyhedsgrupperne?

eh? ups? emailadresser plejer at virke bedre hvis du skriver
dem i To: feltet.

--
Erwin Lansing       --       http://netikette.dk
abe (a) fnidder.dk -- http://drift.droso.net

Fra : Alex Holst

Dato : 04-01-02 15:32

Bjarne Oestergaard <bjarne@gigasoft.dk> wrote:
> Hej Alex
> Vil du selv fjerne det du har lavet på ominicom.dk

Jeg har ikke lavet noget som helst med ominicom.dk.

> Eller skal jeg offentliggøre det i nyhedsgrupperne?

Dette er en nyhedsgruppe. Den hedder dk.edb.sikkerhed.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 04-01-02 15:48

On 04 jan 2002 Bjarne Oestergaard enriched usenet with:

> Eller skal jeg offentliggøre det i nyhedsgrupperne?

Det her er en nyhedsgruppe. Det er det der med at stå det rigtige sted
i OE, når man trykker på "Opret ny meddelelse"

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

The place to be