Genbrug af aptiva-enheder
Fra : Torben Abildgaard

Dato : 04-01-02 13:28

Opgav efter flere år med tænders gnidsel at opgradere en
ellers meget sofistikeret aptiva (2142) og anskaffede en
billig med hurtig hjemmebygget datamat.

Jeg bruger dog den gamle aptiva-skærm med indbygget bose-lyd
og stik til hovedtelefoner + mikrofon og har subwooferen
stående uudnyttet. Monitoren virker fint, men kan disse
extra-faciliteter udnyttes til den nye maskine eller kræver
det, at jeg aktiverer den seje multimediatingest med
dvd-drev/og kan det i givet fald lade sig gøre?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Leony

Dato : 05-01-02 10:28

"Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det, at jeg aktiverer den seje multimediatingest med
> dvd-drev/og kan det i givet fald lade sig gøre?

Jeg vil umiddelbart sige at det kommer an på hvordan de skal sættes i, læs
hvilke stik der er på.
Højtalerne vil jeg tro at du bare kan sætte i dit lydkort, stikket skal være
et minijack, det som der er på hovedtelefonerne på en walkman.
Dvd-drevet ved jeg ikke, hvilket stik er der på.
Har lidt problemer med ibms side så jeg kan ikke kigge der efter din
computermodel.

Leony